Google راهنمای بهترین شیوه های تجارت الکترونیک را منتشر می کند

گوگل بخش جدیدی از صفحات توسعه دهندگان خود را اضافه کرد که بر بهترین شیوه ها برای وب سایت های تجارت الکترونیک متمرکز شده است. صفحات جدید برای توسعه دهندگان طراحی شده است اما برای هر ناشر سایت تجارت الکترونیکی که محصولات را به صورت آنلاین می فروشد مفید است.

بهترین روش ها برای تجارت الکترونیک

هدف راهنمای جدید نشان می دهد که چگونه محصولات خود را نه تنها در جستجوی Google بلکه از طریق هر یک از محصولات جستجوی Google که محصولات را برای خریداران نشان می دهد ، قابل مشاهده کنید.

هفت صفحه کاملاً جدید وجود دارد که بر موضوعات زیر تمرکز دارد:

  1. جایی که محتوای تجارت الکترونیک می تواند در Google ظاهر شود
  2. داده های محصول خود را با Google به اشتراک بگذارید
    گزینه های موجود برای اشتراک داده های محصول با Google
  3. شامل داده های ساختار یافته مربوط به تجارت الکترونیک است
    نکات داده های ساخت یافته تجارت الکترونیک
  4. نحوه راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک جدید
  5. طراحی ساختار URL برای سایت های تجارت الکترونیک
    نحوه بهینه سازی ساختار URL
  6. به Google کمک کنید ساختار سایت تجارت الکترونیک شما را درک کند
    نحوه ایجاد بهترین ساختار ناوبری سایت
  7. صفحه بندی ، بارگذاری افزایشی صفحه و تأثیر آنها در جستجوی Google
    الگوهای تجربه کاربر که به Google کمک می کند محصولات را نشان دهد

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

جایی که محتوای تجارت الکترونیک می تواند در Google ظاهر شود

گوگل معمولاً بیشتر به عنوان یک موتور جستجو در نظر گرفته می شود. اما گوگل شامل بسیاری از خدمات است که به تلفن همراه و برنامه های رومیزی محکم متصل است ، اما در درجه اول تجربه تلفن همراه است.

بسیاری از این خدمات محصولات را در شرایطی خارج از موتور جستجو به کاربران نشان می دهند ، در همان لحظه ای که مصرف کنندگان به آن محصولات علاقه مند هستند.

Google با خدمات تماس می گیرد “سطوح“، جایی که آنها محتوا و محصولات را برای کاربران نشان می دهند.

گوگل شش سطح مهم را فهرست می کند:

  1. جستجوی گوگل
  2. تصاویر گوگل
  3. Google Lens
  4. برگه خرید Google
  5. Google برای کسب و کار من
  6. نقشه های گوگل

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

Google ایجاد محتوای خاص برای هر یک از این شش زمینه را توصیه می کند:

“برخی از این سطوح از روش های مختلفی برای نمایش محتوا پشتیبانی می کنند”

داده های محصول خود را با Google به اشتراک بگذارید

این بخش روش های متفاوتی را برای ارائه اطلاعات محصول به Google ، از جمله داده های ساختار یافته و فیدهای محصول به Merchant Center Google نشان می دهد ، به طوری که Google می تواند در لحظات مناسب آن را به خریداران نشان دهد.

این بخش همچنین تمام روش هایی که این اطلاعات برای استفاده از سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود را توضیح می دهد.

مربوط: بازاریابی تجارت الکترونیک: راهنمای قطعی

شامل داده های ساختار یافته مربوط به تجارت الکترونیک است

این بخش هشت داده ساختار یافته مهم را فهرست می کند که سایت های تجارت الکترونیک باید از آنها مطلع باشند و از آنها استفاده کنند.

به Google کمک کنید ساختار سایت تجارت الکترونیک شما را درک کند

این یک نمای کلی از معماری سایت است که به Google کمک می کند تا همه محتوای مهم سایت را پیدا کند.

به گفته گوگل:

گوگل سعی می کند با تجزیه و تحلیل رابطه بین صفحات بر اساس پیوندهای آنها ، بهترین محتوا را در سایت شما بیابد.

این بدان معناست که ساختارهای ناوبری در سایت شما (مانند منوها و پیوندهای بین صفحات) می تواند بر درک Google از ساختار سایت شما تأثیر بگذارد. “

نحوه راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک جدید

مرور مرحله به مرحله آنچه در هنگام راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک انجام دهید. خود سند به عنوان یک مرور کلی با پیوندهایی به محتوای عمیق تر که همه جزئیات را پوشش می دهد ، عمل می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بقیه بخش ها نمای کلی از جنبه های فنی یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق را از نظر طراحی و برنامه نویسی ارائه می دهند.

مربوط: نحوه راه اندازی وب سایت جدید: راهنمای کامل

SEO پیشرفته برای تجارت الکترونیک

این یک راهنمای مفید است که برای توسعه دهندگان طراحی شده است اما می تواند برای صاحبان سایت با درک فنی مفید باشد.

این یک مرور کلی مفید از نکات مهم را برای درک موفقیت آمیز تجارت الکترونیک در جستجو ارائه می دهد.

استناد

بهترین روش ها برای تجارت الکترونیک در جستجوی Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور