چگونه توانستم CI/CD خود را با Heroku Flow همراهی کنم

تیم Heroku مدتهاست که مدافع CI/CD بوده است. پلت فرم آنها با بسیاری از راه حل های شخص ثالث مانند GitLab CI/CD یا GitHub Actions ادغام می شود.

\ در مقاله قبلی، من نشان دادم که چگونه می توانید برنامه Heroku خود را با GitLab CI/CD پیکربندی کنید تا به طور خودکار برنامه خود را برای تولید مستقر کنید. در یک مقاله بعدی، من شما را از طریق راه اندازی کمی ظریف تر که شامل محیط صحنه و محیط تولید است، راهنمایی کردم.

\ اما اگر می خواهید همه چیز را در هروکو وارد کنید، می توانید از یک سری راه حل به نام Heroku Flow استفاده کنید. تمام CI/CD خود را پیکربندی کنید بدون هیچ شخص ثالثی Heroku Flow خطوط لوله Heroku، Heroku CI، برنامه های بررسی Heroku، یکپارچه سازی GitHub و مرحله انتشار را گرد هم می آورد.

\ در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه این را برای پروژه های خود تنظیم کنید.

شروع شدن

قبل از شروع، اگر می‌خواهید دنبال کنید، به یک حساب Heroku و یک حساب GitHub نیاز دارید. در اینجا می توانید یک اکانت Heroku بسازید و در اینجا می توانید یک حساب GitHub ایجاد کنید.

\ برنامه آزمایشی نشان داده شده در این مقاله در Heroku مستقر شده است و کد در GitHub میزبانی می شود.

اجرای برنامه ما به صورت محلی

می‌توانید با جدا کردن مخزن در GitHub، نصب وابستگی‌ها و اجرای دستور start، برنامه را به صورت محلی اجرا کنید. در ترمینال خود، پس از فورک کردن مخزن، موارد زیر را انجام دهید:

\

$ cd heroku-flow-demo
$...