بیانیه مطبوعاتی نمرده است (اعلام بودجه هم نیست)

مقاله‌ها و پست‌هایی با تیترهایی مانند «بیانیه مطبوعاتی مرده است» به طرز عجیبی محبوب هستند. این عبارت را دقیقاً در گوگل قرار دهید تا نیم میلیون بازدیدکننده داشته باشید.

\ البته طعمه کلیکی است. آنچه نویسندگان سپس به توضیح آن می پردازند این است که اگر اخبار واقعی داشته باشید، انتشارات مطبوعاتی در واقع بسیار مهم هستند. مشکل، همه آنها موافقند، این است که از قالب مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

\ یکی از پرطرفدارترین این مقالات از مایک بوچر، سردبیر بزرگ TechCrunch و یکی از باتجربه‌ترین و تأثیرگذارترین روزنامه‌نگاران فناوری در این سیاره است. اما از تیتر و آنچه که مایک در واقع می‌گوید عبور کنید این است: «از قالب بیانیه مطبوعاتی تا حد مرگ سوء استفاده شده است. بنابراین به جای آن از این قالب استفاده کنید.

100% درست است. بیانیه مطبوعاتی در دو دهه گذشته توسط تصمیم گیرندگان شرکتی ربوده شده است که به طور کلی اکنون اصرار دارند اطلاعات را به گونه ای ارائه دهند که متناسب با نیازهای بازاریابی خود باشد، نه نیازهای جمع آوری اخبار و گزارش روزنامه نگار. این نابغه‌های بازاریابی به این نتیجه رسیدند که از آنجایی که انتشارات مطبوعاتی در حال جمع‌آوری بود، همیشه می‌توانستند یک چیز دیگر را که نباید وجود داشته باشد قاچاق کنند. اینجا یک اغراق بیشتر، آنجا یک اغراق بیشتر. شما می توانید از زمانی که نان را برش داده اید و همه کلمات کلیدی را زده اید، بهترین چیز به نظر می رسد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور