راهنمای سازمانی برای خدمات کم کد/بدون کد

کسب و کارها همچنان اطلاعات بیشتری تولید می کنند – در مورد مشتریان خود ، در مورد عملکرد محصول ، در مورد سیستم ها و خدماتی که برای عملکرد بهینه به آنها متکی هستند. مدیریت این داده ها و استخراج بینش های کاربردی می تواند خسته کننده ، تکراری و زمان بر باشد.

خدمات کم کد/بدون کد را وارد کنید. این ابزارهای مبتنی بر ابر به کارکنان اجازه می دهد که با جریانهای کاری شرکت برای خودکارسازی فرایندهایی که زمان بر یا تکراری هستند آشنایی کامل دارندبه خودکارسازی این فرآیندها به آنها اجازه می دهد تمرکز خود را بر وظایفی که نیاز به مشارکت بیشتر دارند ، بگذارند.

اینها توسعه دهندگان شهروند، معمولاً کارمندانی که حوزه های تخصصی آنها خارج از توسعه برنامه است-اما ممکن است برای ارائه تخصص به برنامه های کاربردی بسیار سفارشی نیاز داشته باشند-می توانند از این پلتفرم های کم کد/بدون کد استفاده کنند زیرا مانند بلوک های ساختمان با استفاده از فرآیندهای کشیدن و رها کردن آشنا کنار هم قرار گرفته اند. برای پیوند دادن مراحل متوالی آن فرآیند.

در واقع ، سیستم عامل های کم کد/بدون کد همه در زیر فرایند اتوماسیون دارای کد هستند. رابط کاربری ، که به توسعه دهندگان شهروندی امکان می دهد کشیدن و رها کردن یا گام به گام این گردش کارها را کنار هم قرار دهند ، به این بستگی دارد که کد به درستی کار کند و با سرویس های مختلفی که به آن دسترسی دارد ارتباط برقرار کند.

بخش کد پایین این فرایند در بسیاری از این خدمات اتوماسیون با فعال کردن برنامه نویس شهروند یا برنامه نویسی آموزش دیده آموزش دیده است تا در پشت صحنه فرآیند خودکار وارد عمل شود و کد را تغییر دهد تا فرآیند برای آن اجرا کارآمدتر شود. به

در این گزارش ، ITPro Today توضیح می دهد که چگونه خدمات کم کد/بدون کد به تقویت خط تولید شرکت و راه های ایجاد نوآوری آنها در طول تحول دیجیتال کمک می کند. سپس ما مقایسه عملی سه سرویس مختلف اتوماسیون گردش کار بدون کد ، PowerAutomate ، IFTTT و Zapier را ارائه می دهیم. در نهایت ، ما ارزیابی خدمات کم کد/بدون کد از آمازون ، مایکروسافت و گوگل را ارائه می دهیم.

این گزارش باید مقدمه ای کامل برای دسته ای از ابزارها ارائه دهد که ارزش دو به یک را ارائه می دهند: مدیریت بهتر داده های حیاتی برای عملیات تجاری و مدیریت بهتر زمان کارکنان. برای دسترسی به گزارش رایگان فرم زیر را پر کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور