چگونه Travala.com به درآمد 22 میلیون دلاری رسید: درس هایی برای صنعت سفر

\ به مجموعه “پشت راه اندازی” ما خوش آمدید، جایی که ما به سفرهای شرکت های نوآوری که صنایع را تغییر می دهند، می پردازیم. امروز، از طریق گفتگو با خوان اوترو، که آخرین بار در ماه مه 2020 به ما پیوست، Travala.com را مجدداً بررسی می کنیم. در آن زمان، خوان بهبودی در بخش سفر را پیش بینی کرد که تا حد زیادی درست بود. همانطور که امروز با او تماس می گیریم، یاد خواهیم گرفت که Travala.com چگونه چشم انداز در حال تحول صنعت سفر را هدایت می کند، به ویژه با توجه به تغییرات مداوم به سمت فناوری های دیجیتال و غیرمتمرکز.

\ به ما بپیوندید تا خوان بینش هایی را در مورد رشد شرکت، ادغام فناوری های web3 و اینکه چگونه این استراتژی ها Travala.com را برای چالش ها و فرصت های آینده در بخش سفر قرار می دهد، به اشتراک می گذارد.

\
ایشان پاندی: به بازگشت خوش آمدی، خوان. خوشحالم که شما را در مجموعه “پشت راه اندازی” ما داریم. آخرین باری که در می 2020 صحبت کردیم، شما به درستی در مورد بهبودی که از سه ماهه سوم شروع می‌شود، به‌ویژه برای سفرهای داخلی پس از کووید-19، با بهبودی کامل از جمله سفرهای بین‌المللی تا سه ماهه چهارم، پیش‌بینی کردید. همانطور که ما مجموعه “پشت راه اندازی” خود را ادامه می دهیم، آیا می توانید ما را در مورد چگونگی تکامل Travala.com از آن زمان، به ویژه با توجه به تغییرات مداوم در صنعت سفر، به روز کنید؟

\
خوان اوترو: با تشکر از ایشان، خوشحالم که دوباره با شما صحبت می کنم. خیلی تا به حال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور