دانش مرکز داده برنده چندین جایزه منطقه ای آزبی شد | دانش مرکز داده

ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم که Data Center Knowledge مفتخر به دریافت سه جایزه معتبر از سوی انجمن آمریکایی ویراستاران نشریات تجاری (ASBPE) در جوایز منطقه ای آزبی اقیانوس آرام در 12 آوریل شده است. رسانه های تجاری

این جوایز نه تنها کار برجسته خبرنگاران، ویراستاران و کارکنان مرکز داده را تجلیل می کنند، بلکه نشان دهنده تعهد و تخصص آن ها هر روز برای انتشارات ما هستند. پیگیری بی وقفه آنها برای برتری روزنامه نگاری به ما این امکان را داده است که در یک چشم انداز بسیار رقابتی برجسته شویم.

“تیم مرکز داده متشکل از ویراستاران و مشارکت کنندگان تلاش می کند تا نه تنها اخبار جالب و به روز صنعت مرکز داده را به خوانندگان ارائه دهد، بلکه آنها را با روندهایی که به تصمیمات تجاری روزانه آنها اطلاع می دهد، در جریان نگه دارد.” وندی شوچارت، سردبیر Data Center Knowledge، گفت: “ما از این به رسمیت شناختن توسط همتایان روزنامه نگار خود سپاسگزاریم و به همه برندگان و فینالیست ها تبریک می گوییم.”

به همه افرادی که در Data Center Knowledge هستند برای این شناخت شایسته تبریک می گویم. سخت کوشی و فداکاری شما واقعاً تفاوت ایجاد کرده است و ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده با هم به ارتفاعات بیشتری دست یابیم.

نقره

  • گزارش پایداری، شامل:

برنز

  • پوشش دولتی، شامل:
  • پوشش خبری صنعت آنلاین، شامل:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور