فیس بوک به کاربران اجازه می دهد افرادی را که می توانند در مورد ارسال های خود نظر دهند محدود کنند

فیس بوک با تغییر در ارسال نظرات و فیلترهای اخبار خبری ، کنترل بیشتری بر روی تجربه کاربران در وب سایت به کاربران می دهد.

به روزرسانی های اعلام شده امروز به کاربران امکان می دهد:

  • افرادی را که می توانند در مورد پست های خود نظر دهند کنترل کنید
  • خبرهای آنها را فیلتر کنید تا محتوای مرتبط تری را مشاهده کنید
  • درباره اینکه چرا یک پست پیشنهادی در خبرمایه آنها نشان داده می شود بیشتر بیاموزید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد کارکرد این ویژگی ها و نحوه استفاده از آنها ارائه شده است.

نظرات در مورد پست ها را محدود کنید

کاربران فیس بوک اکنون می توانند نظرات مربوط به پست های عمومی خود را محدود کنند. این کار را می توان در سطح حساب یا در پست های منفرد انجام داد.

فیس بوک به کاربران اجازه می دهد افرادی را که می توانند در مورد ارسال های خود نظر دهند محدود کنند

کاربران می توانند از طریق گزینه های زیر ، افرادی را که مجاز به نظر دادن در مورد پست های خود هستند انتخاب کنند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • عمومی (همه)
  • دوستان
  • افراد و صفحات ذکر شده در پست

“با تنظیم مخاطب نظر خود ، می توانید نحوه دعوت از مکالمه به پست های عمومی خود را بیشتر کنترل کرده و تعاملات بالقوه ناخواسته را محدود کنید. و اگر شما یک شخصیت ، خالق یا مارک عمومی هستید ، می توانید مخاطبان نظر خود را در پست های عمومی خود محدود کنید تا به شما کمک کند احساس امنیت کنید و با جامعه خود گفتگوهای معنی دارتری داشته باشید. “

کاربران می توانند با دنبال کردن مراحل زیر نظرات خود را در مورد پست های عمومی محدود کنند:

  • به پست عمومی در نمایه خود بروید که می خواهید تغییر دهید چه کسی می تواند در مورد آن نظر دهد.
  • روی نماد منوی سه نقطه در سمت راست بالای پست کلیک کنید.
  • کلیک چه کسی می تواند در مورد پست شما نظر بدهد؟
  • از بین سه مخاطبی که در بالا ذکر شده مجاز به نظر دادن در مورد پست عمومی شما هستیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر شخصی یا صفحه ای پست شما را مشاهده کند و متعلق به مخاطبان نظرات انتخابی شما نباشد ، دکمه نظر را در زیر پست نمی بیند.

فیلترهای خبرخوان

فیس بوک فیلترهای خبرخوان موجود را برجسته تر کرده است تا به کاربران امکان کنترل بیشتر آنچه را که هنگام باز کردن برنامه یا وب سایت مشاهده می کنند ، بدهد.

منوی جدیدی در بالای خبرخوان ، به نام نوار فیلتر Feed ، دسترسی سریع به فیلترهای “موارد دلخواه” و “جدیدترین” را به کاربران می دهد.

فیس بوک به کاربران اجازه می دهد افرادی را که می توانند در مورد ارسال های خود نظر دهند محدود کنند

فیلتر مورد علاقه

فیلتر Favorites ابزاری است که به کاربران امکان می دهد تا محتوای حداکثر 30 پروفایل و صفحه انتخاب شده را در اولویت قرار دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پست های این حساب ها در خبرخوان الگوریتمی بالاتر ظاهر می شوند و هنگام اعمال فیلتر می توانند به تنهایی مشاهده شوند.

برای مدیریت موارد دلخواه:

  • روی نماد پیکان رو به پایین در سمت راست بالای فیس بوک کلیک کنید.
  • کلیک تنظیمات و حریم خصوصی.
  • کلیک تنظیمات خوراک خبری.
  • کلیک موارد دلخواه را مدیریت کنید.
  • موارد دلخواه را با کلیک روی نماد ستاره در کنار شخص یا صفحه انتخاب کنید.

کاربران نمی توانند کل گروه ها را به موارد دلخواه خود اضافه کنند ، فقط افراد و صفحات.

فیلتر اخیر

فیلتر جدیدترین گزینه ، برای کاربران فیس بوک آسان تر است و می توانند به یک خبر خبری معکوس برعکس یک خبر خبری با رتبه بندی الگوریتمی تبدیل شوند.

کاربران برنامه Android ابتدا می توانند به نوار فیلتر Feed (Feed Filter Bar) که در News Feed به بالا می روند دسترسی پیدا کنند. این ویژگی طی هفته های آینده در برنامه iOS در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

زمینه بیشتر درباره توصیه های خبرخوان

فیس بوک در حال گسترش “چرا من این را می بینم؟” ویژگی ، که زمینه بیشتری را در مورد محتوای پیشنهادی در خبرهای خبری کاربران فراهم می کند.

فیس بوک به کاربران اجازه می دهد افرادی را که می توانند در مورد ارسال های خود نظر دهند محدود کنند

این ویژگی قبلاً برای محتوای صفحات و گروههایی که کاربر دنبال نمی کند در دسترس بود. اکنون در حال گسترش به محتوای دوستان ، صفحات و گروه هایی است که کاربر دنبال می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: اتاق خبر فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور