چگونه خود را برای مصاحبه های ساختار داده ها و الگوریتم ها در FAANG آماده کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@اسکواسکو اوبونگ

مهندس ارشد نرم افزار @ Uber

نوشته شده توسط Esco Obong (@اسکوبایت در توییتر)، مهندس ارشد نرم افزار @اوبر، موسس گروه مطالعه الگوریتم در فیس بوک و گروه پشتیبانی شغلی مهندسین نرم افزار سیاه در LinkedIn.

این من در سال 2015 بودم. استارتاپی که من به عنوان “کارمند م aسس” به آن پیوسته بودم پس از آنکه شش ماه بعد یک بذر 500 هزار دلاری از یک نمونه اولیه جمع کردیم ، ما به دنبال نقش های جدید بودیم. من از طریق ارجاع یکی از بنیانگذاران استارتاپ مصاحبه با Codecademy را ایمن کردم (به همین دلیل GIPHY اما به دلایلی علاقه ای به آن نداشتم. از آن زمان آنها به فیس بوک فروختند …)

آنها با تلفن با Codecademy گفتند: “نگران نباشید ما از الگوریتم های دیوانه س questionsال یا موارد مشابه آن نمی پرسیم”. منظور من این بود که اصلاً نیازی به مطالعه الگوریتم ندارم.

در طول مصاحبه در محل ، دو دور سوال الگوریتم داشتم که از نظر عقاید بسیار اساسی بودند. به یاد دارم یکی از آنها می پرسید که چگونه از نقطه A به نقطه B در یک شبکه عبور کند. من هیچ سرنخی برای چگونگی انجام این کار نداشتم ، بنابراین فقط گه تصادفی می کردم. من روی بی نهایت فرود آمدم در حالی که حلقه … من در واقع روی صفحه نوشتم:

“while (true) {…”

در حلقه ، نقطه به هر تکرار تغییر می یابد بسته به اینکه به دیواره برخورد کند و در نهایت به صورت دستی شکسته شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور