خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی موتورهای جستجو: نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است.

نویسندگان:

(1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave;

(4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع.

:::

  • چکیده و مقدمه
  • زمینه
  • روش اندازه گیری
  • نتایج
  • محدودیت ها
  • کار مرتبط
  • نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
  • ضمیمه

7 نتیجه گیری

در این مقاله، ما اولین مطالعه سیستماتیک از ویژگی‌های حریم خصوصی سیستم‌های تبلیغاتی پنج موتور جستجوی محبوب را ارائه کردیم: دو موتور جستجوی سنتی، گوگل و بینگ، و سه موتور خصوصی، DuckDuckGo، StartPage و Qwant. ما بررسی کردیم که آیا و تا چه حد، موتورهای جستجو از طریق سیستم‌های تبلیغاتی خود، در رفتارهای مخرب حریم خصوصی که امکان ردیابی بین سایت‌ها را فراهم می‌کنند، شرکت می‌کنند یا خیر.

\ علیرغم اهداف و وعده‌های موتورهای جستجوی خصوصی برای حفظ حریم خصوصی، یافته‌های ما شکست موتورهای جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی را در محافظت کامل از حریم خصوصی کاربران در طول تعاملات تبلیغاتی نشان می‌دهد. کاربران در تمام موتورهای جستجوی اندازه گیری شده، از جمله موتورهای متمرکز بر حریم خصوصی، مشمول ردیابی مبتنی بر ناوبری توسط اشخاص ثالث هستند. ما متوجه شدیم که همه موتورهای جستجو…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور