درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: محدودیت ها

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است.

نویسندگان:

(1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave;

(4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع.

:::

  • چکیده و مقدمه
  • زمینه
  • روش اندازه گیری
  • نتایج
  • محدودیت ها
  • کار مرتبط
  • نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
  • ضمیمه

5 محدودیت ها

روش اندازه گیری ما محدودیت هایی دارد. اول، ما فقط به دنبال شناسه های کاربر منتقل شده در پارامترهای پرس و جو می گردیم و زمانی که در روش های دیگر منتقل می شوند آنها را شناسایی نمی کنیم. به عنوان مثال، کارهای قبلی [33, 39] متوجه شد که ردیاب‌ها گاهی URL خود را در سرصفحه document.referrer با شناسه‌های کاربر تزئین می‌کنند و آنها را در صفحه مقصد می‌خوانند. دوم، ما تمام تکرارهای خزیدن خود را از همان آدرس IP اجرا می کنیم. در نتیجه، اگر برخی از پارامترهای پرس و جو مبتنی بر آدرس IP باشند، در تمام تکرارها مقدار یکسانی خواهند داشت و بنابراین ما آنها را به عنوان شناسه کاربر در نظر نخواهیم گرفت. در نهایت، نتایج ما بر اساس تبلیغاتی که انتخاب کرده‌ایم و عبارت‌های جستجویی که استفاده می‌کنیم، تغییر می‌کنند. جست و جوهای مختلف به طور بالقوه می توانند…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور