:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است.
نویسندگان:
(1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.
(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.
(3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave;
(4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع.
:::
جدول پیوندها
- چکیده و مقدمه
- زمینه
- روش اندازه گیری
- نتایج
- محدودیت ها
- کار مرتبط
- نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
- ضمیمه
خلاصه
ما اولین اندازه گیری گسترده از ویژگی های حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی مورد استفاده توسط موتورهای جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی را ارائه می دهیم. ما یک روش خودکار را برای مطالعه تأثیر کلیک بر روی تبلیغات جستجو در سه موتور جستجوی خصوصی محبوب که دارای مدلهای تجاری مبتنی بر تبلیغات هستند پیشنهاد میکنیم: StartPage، Qwant، و DuckDuckGo، و آنها را با دو نمونه غالب جمعآوری داده مقایسه میکنیم: Google و Bing. ما امکان ردیابی اشخاص ثالث کاربران را هنگام کلیک کردن بر روی تبلیغات با تجزیه و تحلیل فضای ذخیرهسازی شخص اول، مسیرهای دامنه تغییر مسیر و درخواستهای ارسال شده قبل، زمان و بعد از کلیکها بررسی میکنیم.
\ نتایج ما نشان می دهد که موتورهای جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی در هنگام کلیک کردن بر روی تبلیغات از حریم خصوصی کاربران محافظت نمی کنند. درخواست های کاربران از طریق Redirector ها با 4% ارسال می شود…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور