ساختن سیستم های ارتجاعی با الگوهای تکراری

مکانیزم امتحان مجدد جزء حیاتی بسیاری از سیستم های نرم افزاری مدرن است. این به سیستم ما اجازه می دهد تا به طور خودکار عملیات ناموفق را برای بازیابی از خطاهای گذرا یا قطعی شبکه دوباره امتحان کند. با امتحان مجدد خودکار عملیات ناموفق، مکانیسم‌های امتحان مجدد می‌توانند به سیستم‌های نرم‌افزاری کمک کنند تا از خرابی‌های غیرمنتظره بهبود یافته و به درستی به عملکرد خود ادامه دهند.

\ امروز نگاهی به این موضوعات خواهیم داشت:

  1. الگوی دوباره امتحان چیست؟? الگوی امتحان مجدد چیست؟ برای چیست و چرا باید آن را در سیستم خود پیاده سازی کنیم؟
  2. چه زمانی درخواست خود را دوباره امتحان کنید: فقط برخی از درخواست ها باید دوباره امتحان شوند. این مهم است که بفهمیم چه نوع خطاهایی از سرویس پایین دستی را می توان دوباره امتحان کرد تا از مشکلات منطق تجاری جلوگیری شود.
  3. دوره عقب نشینی را دوباره امتحان کنید: وقتی درخواست را مجدداً به سرویس پایین دستی امتحان می کنیم، پس از انجام نشدن درخواست، چقدر باید منتظر بمانیم تا دوباره درخواست را ارسال کنیم؟
  4. چگونه دوباره تلاش کنیم؟: ما راه هایی را برای تلاش مجدد از ابتدایی به پیچیده تر بررسی خواهیم کرد.

الگوی دوباره امتحان چیست؟

تلاش مجدد عملی برای ارسال همان درخواست است اگر درخواست سرویس پایین دستی با شکست مواجه شود. با استفاده از الگوی امتحان مجدد، جنبه انعطاف پذیری پایین دستی سیستم خود را بهبود می بخشید. هنگامی که هنگام فراخوانی یک سرویس پایین دست خطایی رخ می دهد، سیستم ما به جای بازگرداندن خطا به سرویس بالادست، سعی می کند دوباره آن را فراخوانی کند.

\ پس چرا…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور