فراخوانی همه نویسندگان: از تیم CoinGecko یاد بگیرید که مسابقه نوشتن Crypto-API چیست

در این AMA، ما در مورد مسابقه نویسندگی در حال انجام بحث می کنیم، Crypto-API و موضوعات اصلی برای جامعه نویسندگان HackerNoon: چه در حال بحث در مورد ارزش APIهای داده ارزهای دیجیتال، برجسته کردن رهبران صنعت مانند CoinGecko API، ارائه آموزش‌ها، اشتراک‌گذاری تجربیات یکپارچه‌سازی، کاوش در موارد استفاده، یا موضوعات مرتبط باشید، می‌خواهیم از آنها بشنویم. شما!
دستورات نوشتن را اینجا ببینید و داستان خود را به اشتراک بگذارید تا از 1000 دلار برنده شوید!
با مهمانان ما آشنا شوید – به زودی آیک چیو و جولیا نگ!
به زودی Aik Chiew با 3 سال تجربه گسترده در صنعت کریپتو و بیش از 10 سال در محصول، محصول را در CoinGecko رهبری می کند. او در حال حاضر تمام ابتکارات محصول CoinGecko API را هدایت می کند و بر تقویت محصول API در راه حل های عمومی، خود خدمت و سازمانی تمرکز دارد.

جولیا نگ با آوردن 10 سال تجربه بازاریابی از MNC ها به استارتاپ ها، در حال حاضر رهبر رشد در CoinGecko است و پیشتاز رشد استراتژیک و ابتکارات بازاریابی برای CoinGecko و API آن است.

در این AMA، به زودی آیک و جولیا همه چیز را در مورد:
  • محبوب ترین موارد استفاده و مطالعات موردی برای CoinGecko API – به اشتراک گذاری نمونه هایی از محصولات و پروژه های موجود با استفاده از API ما.
  • نقاط پایانی CoinGecko API و پوشش داده – مانند محبوب ترین نقاط پایانی. نقاط پایانی جدید زنجیره ای DEX و هر سؤالی که ممکن است …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور