پس از به روزرسانی الگوریتم ، ترافیک جستجوی Google به سایت های دزدان دریایی کاهش می یابد

طبق تجزیه و تحلیل داده های سالانه ، به روزرسانی های اخیر الگوریتم گوگل باعث کاهش بازدید به وب سایت های دزدی دریایی می شود.

TorrentFreak ، با کمک شرکت ردیابی دزدی دریایی MUSO ، گزارشی را منتشر کرد که بینش در مورد بازدید سایت دزدان دریایی از موتورهای جستجو در سال 2020 را به اشتراک می گذارد.

از دسامبر 2019 تا نوامبر 2020 ، سایت های دزدان دریایی تقریباً یک سوم از ترافیک جستجوی خود را از دست دادند. چندین کشف جالب نیز کشف شد.

در اینجا اطلاعات کلیدی گزارش TorrentFreak در مورد دسته ای از سایت ها که به دلیل به روزرسانی های اخیر الگوریتم گوگل بیشترین ضربه را دیده اند ، آورده شده است.

ترافیک جستجوی Google که از سایتهای دزدان دریایی غارت شده است

ترافیک جستجو برای سایت های دزدان دریایی در ژانویه سال گذشته روند نزولی را طی کرد و در ماه مه سال 2020 با شیوع مختصر ویروس کرونا در مارس ، سقوط آزاد پیدا کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همانطور که TorrentFreak اشاره کرد ، این تاریخ ها تصادفی نیستند. آنها با دو به روزرسانی اول الگوریتم اصلی گوگل در سال گذشته صف آرایی می کنند.

گوگل یک به روزرسانی اصلی را در 13 ژانویه ، 2020 و یکی دیگر از آن را در 4 مه سال 2020 راه اندازی کرد.

گوگل اخیراً یک به روزرسانی الگوریتم اصلی را در دسامبر سال 2020 ارائه داده است ، هرچند خیلی زود است که بگوییم چه تاثیری روی سایت های دزدان دریایی داشته است.

در حالی که به روزرسانی ژانویه در خنثی سازی ترافیک سایت های دزدان دریایی بسیار ملایم بود ، اما به روزرسانی اصلی در ماه مه با کاهش 20 درصدی بازدید جستجو فقط در آن ماه بیشترین آسیب را وارد کرد.

داده های گزارش شده توسط TorrentFreak و MUSO مشابه داده های یکی از بزرگترین سایتهای تورنت در وب است ، در این گزارش آمده است:

“برای تأیید یافته های ما ، با اپراتور یکی از بزرگترین سایتهای تورنت صحبت کردیم که ترجیح می دهد ناشناس بماند. وی بدون به اشتراک گذاشتن یافته های ما ، از کاهش 35 درصدی بازدید Google طی سال گذشته خبر داد که با داده های MUSO مطابقت دارد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به روزرسانی های اصلی الگوریتم گوگل به گونه ای طراحی شده اند که تأثیر گسترده ای بر نتایج جستجوی جهانی دارند ، هرچند دسته خاصی از سایت ها بیشتر از سایرین مورد حمله قرار می گیرند.

همانطور که به به روزرسانی های اصلی سال 2020 مربوط می شود ، به نظر می رسد سایت های تورنتون بیشترین تأثیر را احساس کرده اند. اگرچه شایان ذکر است که بازدید کلی سایت های دزدان دریایی در سال 2020 کاهش یافته است.

بین دسامبر 2019 و نوامبر 2020 ، به استثنای بازدید از موتورهای جستجو ، بازدید از سایت های دزدان دریایی تقریباً 10٪ کاهش تدریجی داشته است.

با توجه به این نکته ، کاهش ترافیک جستجو در سایت های دزدان دریایی می تواند نتیجه به روزرسانی الگوریتم همراه با کاهش علاقه کاربران باشد.

عامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شود ، که آن 2020 محتوای کمتری را برای دزدی دریایی به کاربران ارائه می دهد.

در مقایسه با سال های گذشته ، هیچ کجا به اندازه بسیاری از فیلم های بزرگ محبوب برای بارگیری وجود نداشته است. صنعت موسیقی شاهد به تأخیر افتادن بسیاری از پروژه ها بود و بیشتر برنامه های تلویزیونی برتر سال در سایت های جریانی پخش می شدند.

این یک تضاد کامل با سال 2019 است که چندین فیلم چند میلیون دلاری از مارول استودیو ، بازی تاج و تخت در HBO ، نشت موسیقی از هنرمندان محبوب و غیره داشت.

انگشت اشاره به سمت Google آسان است و این کاملاً منطقی است که Google سایت های دزدان دریایی را کاهش می دهد ، اما همیشه در نظر گرفتن عوامل خارجی که می توانند در از دست دادن ترافیک موثر باشند همیشه مهم است.

منبع: TorrentFreak

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور