بیمارستان سیلیکون: سیلیکون و نرم افزار می توانند جایگزین داروها شوند

در ژانویه 2024، OpenWater اعلام کرد که تمام پتنت‌های خود و همچنین نقشه‌ها و نرم‌افزار دستگاه‌هایی را که توسعه داده‌اند، متن‌باز خواهد کرد. این اقدامی غیرمعمول و در عین حال موجه از سوی شرکت بود، زیرا هدف آنها چیزی جز آغاز انقلابی در مراقبت های بهداشتی نبود.

\ قبلاً یک شرکت در تاریخ استارتاپ ها وجود داشته است که نوید انقلابی در مراقبت های بهداشتی را داده بود به نام Theranos که با شرمندگی تمام شد. چرا هنوز می توانیم به موفقیت OpenWater اعتماد کنیم؟ یک ضمانت مدیر عامل شرکت، مری لو جپسن است.

\ از ویکی پدیا:

\

او یکی از بنیانگذاران و اولین مدیر ارشد فناوری یک لپ تاپ برای هر کودک (OLPC) بود، و بعداً Pixel Qi را در تایپه، تایوان، با تمرکز بر طراحی و ساخت نمایشگر، تأسیس کرد. او دو مهتاب را در Google X تأسیس کرد و رهبری کرد و یکی از مدیران فیس‌بوک / Oculus VR بود و تلاش‌هایی را برای پیشبرد واقعیت مجازی رهبری کرد. مجله تایم او را در فهرست صد دانشمند و متفکر تأثیرگذار جهان (The Time 100 2008) قرار داده است. سی ان ان او را به دلیل کارش در زمینه نوآوری نمایشگر به عنوان یکی از 10 متفکر برتر سال 2013 در علم و فناوری معرفی کرد. او بیش از 200 پتنت منتشر یا صادر کرده است.

\ این نمونه کار بدی نیست، درست است؟ اما مهمتر از همه، جپسن از یک تومور مغزی جان سالم به در برد و تجربه دست اول خود را به ارمغان آورد…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور