تقاضای هوش مصنوعی مراکز داده را به داغترین کلاس دارایی تبدیل می کند – JLL | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — مدیر اجرایی JLL گفت که تقاضا برای مراکز داده در حال افزایش است زیرا شرکت های آمریکایی هوش مصنوعی را در آغوش می گیرند و یک نقطه درخشان نادر در بازار املاک تجاری که با افزایش ظرفیت های اداری مواجه است ایجاد می کند.

کریستین اولبریچ، مدیرعامل این شرکت روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت: «این داغ ترین کلاس دارایی در حال حاضر است تلویزیون بلومبرگ مصاحبه. زمانی که به هوش مصنوعی اعتقاد داشته باشید، تقاضا برای مراکز داده تنها افزایش خواهد یافت.

چرخش هوش مصنوعی در املاک و مستغلات به ردپای نوظهور فناوری در اقتصاد ایالات متحده فراتر از صنایع سخت افزاری و نرم افزاری می افزاید. شرکت آب و برق Dominion Energy هفته گذشته اعلام کرد که توسعه دهندگان مرکز داده در شمال ویرجینیا خواهان انرژی معادل چندین رآکتور هسته ای هستند. یکی دیگر از ابزارها، Exelon، پیش‌بینی کرد که مراکز داده مبتنی بر هوش مصنوعی در منطقه شیکاگو 900 درصد بیشتر برق مصرف می‌کنند.

اولبریچ گفت: “کمبود معمولاً شبکه است – که می توانید به شبکه دسترسی داشته باشید.” اما در غیر این صورت، مردم واقعاً، واقعاً مشتاق هستند که وارد آن شوند، و این یک نمایشنامه برای پنج تا 10 سال آینده خواهد بود.

اولبریچ پس از گزارش JLL مستقر در شیکاگو از سود سه ماهه اول که از برآوردهای تحلیلگران پیشی گرفت، اظهار نظر کرد. او در زمانی که “بازارهای لیزینگ در سرتاسر جهان اندکی ناهموار بود” راندمان بهبود یافته در کمک به افزایش حاشیه سود را افزایش داد. او گفت که کسب و کار لیزینگ دفتر ایالات متحده 14 درصد افزایش یافته است که با خروج از یک پایه کوچکتر تقویت شده است.

اولبریچ گفت که مراکز لجستیک و املاک چند خانواری نیز در حال توقف هستند، در حالی که ساختمان‌های اداری قدیمی‌تر «کالا» با مشکل مواجه هستند.

اولبریچ گفت: “این واقعاً سطح بالایی است که عملکرد خوبی دارد.” «نرخ اجاره برای بهترین ساختمان‌های اداری در کلاس خود، علیرغم افزایش نرخ‌های خالی، همچنان در سرتاسر جهان در حال افزایش است، که به نوعی غیرعادی است. اما ما این را در 24 ماه گذشته دیده ایم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور