داشبورد کاملاً جدید برای SEO برای Shopify • Yoast

خبر هیجان انگیز! Yoast SEO برای آخرین به روز رسانی Shopify یک ویژگی داشبورد کاملاً جدید را به ارمغان می آورد. به نمای کلی بهینه سازی سلام کنید – یک لیست اولویت از پیش ساخته شده برای سئوی فروشگاه شما. یک نمای سریع از عملکرد فروشگاه خود دریافت کنید و دقیقاً بدانید که ابتدا کجا را بهینه کنید! ما همچنین منوی نوار کناری را برای ناوبری روان تر و به طور کلی بهبود تجربه کاربری تنظیم کرده ایم. علاوه بر این، ما بهترین راهنمای عملی را برای صفحات دسته بندی و برچسب ها نیز به روز کرده ایم.

معرفی نمای کلی بهینه سازی جدید

نمای کلی بهینه سازی جدید به عنوان نقطه دسترسی اولیه به Yoast SEO برای برنامه Shopify عمل می کند. با استفاده از رنگ های چراغ راهنمایی امضای ما، تاجران اکنون می توانند به راحتی مناطقی را برای بهبود سئو و خوانایی در مجموعه ها، محصولات، وبلاگ ها و صفحات شناسایی کنند. این داشبورد بصری دوستانه، بازرگانان را با بینش های عملی مجهز می کند و تصمیم گیری استراتژیک برای تلاش های بهینه سازی وب سایت را تسهیل می کند. با وجود همه چیز در یک مکان، این کار شروع را بسیار آسان تر می کند.

معرفی

خبر هیجان انگیز! Yoast SEO برای آخرین به روز رسانی Shopify یک داشبورد کاملاً جدید به ارمغان می آورد. به نمای کلی Optimization سلام کنید – یک لیست اولویت از پیش ساخته برای بهبود سئو فروشگاه Shopify شما. دید سریعی از عملکرد فروشگاه خود داشته باشید و دقیقا بدانید که ابتدا کجا را بهینه کنید! ما همچنین منوی نوار کناری را برای ناوبری روان تر و به طور کلی بهبود تجربه کاربری تنظیم کرده ایم. علاوه بر این، ما بهترین راهنمای عملی را برای صفحات مجموعه به روز کرده ایم.

معرفی نمای کلی بهینه سازی جدید

نمای کلی بهینه سازی جدید در برنامه Yoast SEO برای Shopify کمک می کند تا حدس و گمان را از بهینه سازی سایت شما برای سئو حذف کنید. رنگ‌های چراغ راهنمایی متمایز ما به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا به‌طور یکپارچه‌تر مناطقی را در کل فروشگاه خود شناسایی کنند که به بهبود SEO و خوانایی نیاز دارند. این داشبورد بصری دوستانه، بینش‌های عملی و داده‌های به‌روز را ارائه می‌کند و به بازرگانان اجازه می‌دهد تا تصمیم‌های استراتژیک برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود را بدون زحمت اتخاذ کنند. با وجود همه چیز به راحتی در یک مکان، شروع کار بسیار آسان است.

به‌روزرسانی‌هایی در نوار کناری برای ناوبری واضح‌تر

احتمالاً به سرعت پیشرفت‌هایی را که ما در پشت صحنه برای مشتریان خود آماده کرده‌ایم به سرعت متوجه خواهید شد. اکنون پیمایش نوار کناری بسیار ساده‌تر است، با گروه‌بندی طبیعی‌تر برای پیمایش آسان‌تر با مجموعه‌ها و محصولاتی که در زیر بخش محصولات گروه‌بندی شده‌اند.

به روز رسانی بهترین تمرین برای صفحات مجموعه

صفحات مجموعه در هدایت ترافیک به وب سایت شما بسیار مهم هستند و محصولات شما را در بخش هایی که به راحتی قابل پیمایش هستند گروه بندی می کنند. در حالی که این صفحات بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارند، محتوای طولانی راه مناسبی نیست، به خصوص برای صفحات مجموعه تجارت الکترونیک. به همین دلیل است که راهنمای درون‌برنامه‌ای مجموعه‌ها را به‌روزرسانی کرده‌ایم و جهت متمرکزتری را ارائه می‌کنیم و به تعداد کلمات کمتری نسبت به قبل نیاز داریم. زمان بسیار خوبی برای بازدید مجدد صفحات مجموعه خود است، و مطمئن شوید که آنها برای حداکثر تأثیر بهینه شده اند.

صفحه نمای کلی کاملاً جدید خود را بررسی کنید

می‌توانید انتظار داشته باشید که به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیزتری از Yoast SEO برای Shopify مشاهده کنید، پس با ما همراه باشید! با ورود به فروشگاه خود در Shopify و سرفصل کردن برنامه Yoast، صفحه نمای کلی جدید خود را بررسی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور