نحوه ایجاد بک لینک مانند یک حرفه ای را از ویرایشگران HackerNoon بیاموزید

سلام، هکرها!

\ امروز، ما در مورد بک لینک قدرتمند صحبت می کنیم.

\ اگرچه ممکن است گاهی اوقات به نظر یک فکر بعدی باشد، یک مجموعه خوب از بک لینک های با کیفیت بالا می تواند یک قطعه خوب را به سطح بعدی برساند.

اگر بتوانید مانند یک حرفه ای بک لینک دهید، تمام نوشته های شما معتبرتر، قوی تر به نظر می رسند، حرفه ای تر مطالعه می کنند و از همه بهتر، می توانند به شما کمک کنند تا به صفحه اول محبوب گوگل برسید.

\ بنابراین، چگونه می توانید بر بک لینک ها مسلط شوید؟ بیایید چند نکته را بررسی کنیم و از برخی از کمربندهای سیاه بک لینک خود در HackerNoon یاد بگیریم.

\

:::tip آیا آماده هستید وارد Dojo Backlink شوید؟ برای شروع از الگوی گزارش AP-Style با نکات بک لینک و موارد دیگر استفاده کنید.

:::

1. کلمات کلیدی مهم هستند (معنی کنید!)

\ هنگام بک لینک، همیشه به یاد داشته باشید که باید کلمات کلیدی مرتبط از وب سایتی که به آن لینک می دهید را در نوشتن مقاله HackerNoon خود بگنجانید و آن را نقطه تماس خود قرار دهید. برای مثال، اگر به منبع منبعی در مورد بازی تاج و تخت لینک می‌دهید، مطمئن شوید که «بازی تاج و تخت» همان چیزی است که در مقاله HackerNoon شما برجسته و پیوند داده می‌شود. این تضمین می‌کند که مخاطبان شما می‌دانند به چه چیزی پیوند می‌خورند. به طور خلاصه، مطمئن شوید که متن لنگر شما منعکس کننده چیزی است که منبع آن را دریافت می کنید.

\ به قطعه جدید @iswaryam در مورد…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور