برای کارآفرینان، استقامت مهمتر از عقل است

بیایید واقعی باشیم – همه فکر می کنند که ایده میلیارد دلاری بعدی را دارند. اما اکثر مردم یک بازی بزرگ در مورد اختلال و نوآوری در حال تغییر جهان صحبت می کنند، سپس به طرز شگفت انگیزی شعله ور می شوند. این فرض وجود دارد که برای ایجاد یک کسب و کار باید نابغه باشید.

اما نکته اینجاست که نابغه بودن گاهی اوقات می تواند سقوط شما باشد. هوش دیوانه اغلب با فکر کردن بیش از حد، دو بار حدس زدن همه چیز و فلج شدن در اثر تجزیه و تحلیل همراه است.

\ جایگزین چیست؟ شن. آن چوب با آن. آن نیروی غیرقابل توقف

\ ببینید، راه‌اندازی و راه‌اندازی یک کسب‌وکار سخت است—مثلا، واقعاً به‌شدت سخت. به نظر می رسد که جهان دائماً محدودیت های شما را آزمایش می کند. طرد شدن، ناامیدی و شب‌های دیرهنگام ناشی از قهوه ارزان و لجاجت محض است. این می‌خواهد بیشتر از آن چیزی که بتوانید بشمارید، حوله را پرتاب کنید.

\ اما اگر به اندازه کافی در آنجا بمانید، اتفاقی جادویی می افتد. شما از آن لحظات به ظاهر غیرممکن جان سالم به در خواهید برد. شما این سرسختی ذهنی را ایجاد می کنید که نمی توان آن را در کلاس درس آموزش داد. و این جایی است که، دوستان من، سرانجام عقل می درخشد. وقتی با آتش مواجه می شوید، تمام آن هوشمندی ها واقعاً خطرناک می شوند.

\
خوب این به چه معنا است؟ چند چیز:

\

  • شما مجبور نیستید برنامه کاملی داشته باشید. هیچ مدل کسب و کاری از اولین تماس با واقعیت جان سالم به در نمی برد…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور