:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است.
نویسندگان:
(1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.
(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.
(3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave;
(4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع.
:::
جدول پیوندها
- چکیده و مقدمه
- زمینه
- روش اندازه گیری
- نتایج
- محدودیت ها
- کار مرتبط
- نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
- ضمیمه
4 نتیجه
در این بخش نتایج به کارگیری روش ارائه شده در پنج موتور جستجوی منتخب ارائه شده است. ما ارزیابی می کنیم که چگونه حریم خصوصی کاربران قبل، در حین و بعد از کلیک کردن بر روی یک آگهی جستجو تأثیر می گذارد. ما متوجه شدیم که سیستمهای تبلیغاتی در همه موتورهای جستجوی ارزیابیشده منجر به آسیب به حریم خصوصی میشوند، حتی برای موتورهای جستجویی که خود را به عنوان احترام به حریم خصوصی معرفی میکنند. ما متوجه شدیم که چگونه و تا چه حد به حریم خصوصی کاربر آسیب می رسد در هر سیستم ارزیابی شده متفاوت است.
\ بقیه این بخش به شرح زیر است. بخش 4.1 با ارائه اندازهگیریهایی از نحوه تأثیرگذاری بر حریم خصوصی کاربر قبل از کلیک کردن کاربران بر روی یک آگهی (یعنی پس از دریافت پاسخ کاربر به درخواست جستجوی خود، اما قبل از کلیک کاربر بر روی تبلیغاتی که در میان یا در کنار آنها قرار دارد، شروع میشود.
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور