کارآفرینان، روزنامه‌نگاران، محققان: اینفلوئنسرهای اتریوم که باید دنبال کنید تا مطلع بمانید!

هنگامی که اتریوم در سال 2013 شکل گرفت، ما نمی دانستیم که این اتریوم به مرکز جذب و جمع کردن رقبا در فضای کریپتو تبدیل خواهد شد.

\ با این وجود، در مورد هزینه های گاز چطور؟ مقیاس پذیری؟ شبکه؟ رقابت؟ هیچ چیز نمی‌تواند مانع از پیشروی شدید روایت اولین لایه بلاک چین قرارداد هوشمند شود.

\ در هر اکوسیستم رمزنگاری، برخی از معتقدان ناامید با شور و اشتیاق رمز یا ارز دیجیتال خود را به توده‌ها تبلیغ می‌کنند. با این وجود، محدودیت ارز یا وجود جایگزین بهتر. این تأثیرگذاران پایه اصلی هستند.

اتریوم ثابت کرده است که از ساخت DeFi تا ایجاد قلعه برای Web3 تا انتقال آن به Proof of Stake، بلاک چینی است که به اندازه کافی انعطاف پذیر است و شاید تنها رقیب واقعی بیت کوین باشد. هر زنجیره دیگری یا خود را در برابر اتریوم اندازه گیری می کند، بر روی آن قرار می گیرد (به عنوان راه حل های لایه 2)، یا ادعا می کند که “قاتل اتریوم” است – یک حکایت کلاسیک برای حماسه کریپتو.

\ با این حال، رهبران ETH همیشه ثابت قدم خواهند ماند. بنابراین، اگر در اینجا به دنبال تأثیرگذارترین اینفلوئنسرهای اتریوم هستید تا به‌روزرسانی‌های آن‌ها را دنبال کنید، به مقاله درستی رسیده‌اید.

اینفلوئنسرهای کریپتو چه کسانی هستند؟

فرقی نمی کند آنها را Maxis، Thought Leaders، یا KOLs بنامید (Key Opinion…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور