ایالات متحده با 285 میلیون دلار پروژه‌های «دوقلو دیجیتال» را برای چیپ‌ها تأمین مالی می‌کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – دولت بایدن برای کمک به کاهش هزینه های توسعه و ساخت، درخواست های 285 میلیون دلاری را برای راه اندازی موسسه ای متمرکز بر فناوری دوقلو دیجیتال برای صنعت نیمه هادی ها باز می کند.

این بودجه بخشی از قانون تراشه ها و علم 2022 است که شامل 11 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه نیمه هادی ها است. مقامات گفتند که پیش‌بینی می‌کنند این سرمایه‌گذاری به ایالات متحده کمک می‌کند تا با توسعه فناوری تراشه‌های پیشرفته‌تر، اتکا به زنجیره‌های تامین خارجی را محدود کند.

لوری لوکاسیو، مدیر موسسه ملی استاندارد و فناوری، در تماسی با خبرنگاران گفت: فناوری دوقلوی دیجیتال می تواند از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تولید نیمه هادی ها استفاده کند.

وزارت بازرگانی تقریباً 33 میلیارد دلار کمک مالی اولیه به سازندگان تراشه برای ساخت یا توسعه سایت هایی به نام fabs در ایالات متحده ارائه کرده است. اکنون، دولت بایدن شروع به باز کردن ابتکارات تحقیقاتی کرده است.

آراتی پرابهاکار، مدیر دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید، گفت: سرمایه گذاری های فاب «امروز چگونه برنده می شویم». “تحقیق و توسعه تراشه ها روشی است که ما آینده را به دست می آوریم.”

لوکاسیو گفت که دوقلوسازی دیجیتال می‌تواند هزینه‌ها را با بهبود برنامه‌ریزی ظرفیت، بهینه‌سازی تولید، ارتقاء تسهیلات و ایجاد تنظیمات در زمان واقعی فرآیند کاهش دهد.

یک مقام ارشد دولت گفت که جزئیات پروژه به درخواست های دریافت شده در مهلت 9 سپتامبر بستگی دارد. جوایز محدود به مؤسساتی است که ثبت شده اند و محل اصلی کسب و کار خود را در ایالات متحده دارند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور