آیا بازی برای متقلب ها تمام شده است؟ استفاده از فناوری بلاک چین برای از بین بردن رفتار ناخواسته بازی

وقتی تقلب در بازی به یک امر عادی تبدیل می شود، آیا صنعت بازی مشکل بزرگی در دستان خود دارد؟ جهانی مطالعه از صنعت بازی می گویند بله. مشخص شد که 77 درصد از گیمرهای آنلاین اگر فکر می کنند سایر بازیکنان در حال تقلب هستند، احتمالاً بازی چند نفره آنلاین را متوقف می کنند و 48 درصد از گیمرهای آنلاین احتمالاً محتوای درون بازی کمتری خریداری می کنند. ارزش انباشته دارایی‌های دیجیتال را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی‌های بلاک چین اضافه کنید و توسعه‌دهندگان موظف هستند که با این مشکل مقابله کنند.

\ جذابیت برای خم کردن قوانین چیزی محدود به دنیای بازی های آنلاین نیست. در همه بخش های جامعه رواج دارد. با این حال، همانطور که کوری باتلر، روانشناس اجتماعی اشاره می کند، ناشناس بودن (بازی با غریبه ها یا آنلاین) و فرصت ها می توانند ترازو را به سمت تقلب بزرگ تر تغییر دهند. وقتی مشوق‌های قوی مانند پول یا نمرات در خط هستند، در غیر این صورت افراد صادق ممکن است وسوسه شوند که تقلب کنند.

\ اگر به شخصی با ماهیت رقابتی این فرصت داده شود که به راحتی از دیگری در یک کار برتری داشته باشد، می توان گفت که بسیاری از آنها گلوله را گاز می گیرند و پاداش را برای برد آسان به خطر می اندازند – عامل ارزش پولی پاداش ها در Web3. بازی، و این تمایل به برنده شدن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

\ با این حال، وقتی صحبت از بازی های آنلاین چند نفره به میان می آید، رقابت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور