آیا آینده رمزگذاری روی خط است؟

عکس پروفایل نویسنده

@دیوید مارکدیوید مارک

روزنامه نگار – نگران سانسور فناوری ، سیستم های پایدار غذا ، اکتشافات فضایی

اخیراً مقالاتی گیج کننده درباره اینکه Cellbrite ، یک آژانس اطلاعات دیجیتال از اسرائیل است یا خیر ، رمزگذاری سیگنال را شکسته و یک بار دیگر مسئله رمزگذاری پشت برنامه های پیام رسان را به چشم مردم آورده است.

حتی اگر Cellbrite در انتشار گزارش خود از اسلحه پرش کند (که برداشته شد) این س remainsال باقی می ماند – آیا ما ایمن هستیم؟

در سال 2019 ، محققان مرتبط با Checkpoint Software Technologies ، Oded Vanunu و Roman Zaikin ، نشان دادند که چگونه WhatsApp متعلق به فیس بوک می تواند برای تغییر متن پیام و هویت فرستنده در طول کنفرانس Red Hat USA هک شود.

واتس اپ و سایر برنامه های پیام رسان مدت زیادی است که توسط کارشناسان باتجربه در زمینه آسیب پذیری های نرم افزار از امنیت کمتری برخوردار بوده اند.

Checkpoint با نشان دادن آسیب پذیری های تلگرام ، آمازون ، الکسا و TikTok مشهور شد.

س reallyال واقعاً این است که – چگونه ما ، هم شهروندان عادی و هم متخصصان اطلاعات و فضای سیاسی ، می توانیم مطمئن باشیم که از داده های ما محافظت می شود؟

هیچ چیز 100٪ نیست ، اما شرکت هایی هستند که به نظر می رسد بهتر از دیگران هستند. Oded Vanunu و Roman Zaikin هر دو نگاهی به استارت آپ UsCrypt اسرائیلی-لهستانی انداختند (که توسط صندوق Lazar Vision Fund در سال 2019 خریداری شد). رمزگذاری مجدد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور