راهنمای مبتدیان برای استخراج ارزهای رمزپایه در Mac

عکس پروفایل Gowtham V Hacker Noon

اگر به دنبال کسب سود هستید بلافاصله. مستقیما با استخراج ارزهای رمزپایه در Mac ، اینجا را متوقف کنید. وقت خود را تلف نکنید. این مقاله را ببندید و بخرید برای خود یک دستگاه استخراج معدن / Laptop Gaming مناسب انتخاب کنید یا با کارت اعتباری خود رمزنگاری کنید.

بیت کوین (BTC) غالب ترین ارز رمزنگاری شده است. تسلط آن بر 51٪ بازار است. 1 BTC = 6581 دلار. آیا می خواهید Bitcoins را با Mac استخراج کرده و در آن Satoshi پول نقد دریافت کنید؟ فراموشش کن. با افزایش سختی استخراج بیت کوین ، شما به سخت افزار تخصصی استخراج (ASIC) نیاز دارید. بدون آن ، می توانید از یک کارت گرافیک بسیار سریع استفاده کنید ، اما تا برق رایگان نداشته باشید ، حتی خود نیز بازپرداخت نمی شود. و علاوه بر این استخراج GPU برای اکثر Mac ها با بیشتر نرم افزارهای استخراج پشتیبانی نمی شود. استخراج فقط از CPU بی معنی است.

اگر بخواهید بیت کوین را روی MacBook Pro میان رده به مدت 24 ساعت و به مدت یک ماه استخراج کنید ، فقط بیت کوین هایی با ارزش کمتر از میکرو سنت خواهید ساخت. نیازی به فرسودگی دستگاه گران قیمت شما نیست و شما احتمالاً کارت گرافیک خود را قبل از استخراج حتی 0.00001 BTC می سوزانید! جهنم شما احتمالاً در این قرن حتی یک بیت کوین هم کسب نمی کرد!

اول از همه ، معدن در جهان چیست؟

بنابراین همه این استخراج از کجا انجام می شود و ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین از کجا آمده اند؟ خوب ، رایانه شما در حال حل مسائل ریاضی است تا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور