در میان ما به PS4 و Xbox One می آیم

عکس پروفایل ظهر خوزه هکر

@خوزهخوزه

نویسنده و عضو انجمن بازی. عاشق بازی ، فیلم و کمیک است. همچنین حرف زدن در شخص سوم را دوست دارد

سال گذشته شاهد اوج گیری شهابی بازی ، در بین ما بودیم. همه از جیمی فالون گرفته تا الکساندریا اوکاسیو-کورتز با اعتیاد به مواد مخدر همراه شدند. ناگفته نماند از دو جایزه ای که در جوایز بازی 2020 ، در دسته های بهترین بازی موبایل و بهترین بازی چند نفره کسب کرده است.

InnerSloth ، استودیوی موجود در میان ما ، امیدوار است که با انتشار بازی در کنسول های Xbox و PlayStation ، روند صعودی خود را ادامه دهد.

در میان ما یک بازی مبتنی بر فریب است که در آن یک قاتل یا قاتل (معروف به شیاد) در میان خدمه وجود دارد. با رفتن به اطراف نقشه ، جلسات اضطراری و استفاده از کسر اجتماعی ، خدمه باید بفهمند چه کسی کیست و قبل از اینکه خیلی دیر شود ، از شر متجاوزان خلاص می شود. در حال حاضر ، حداکثر تعداد بازیکنان 10 نفر است ، اگرچه استودیو در نظر دارد لابی های 15 نفره داشته باشد.

در میان ما جزئیات Xbox

ویکتوریا تران ، مدیر انجمن InnerSloth ، با انتشار پستی در Xbox Wire جزئیاتی را درباره آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم وقتی بازی سرانجام به کنسول های Xbox منتقل می شود ، بیان کرد. Among Us در Xbox One به همراه Xbox Series X / S در دسترس خواهد بود و همچنین در Xbox Game Pass نیز موجود خواهد بود. ترن ادامه می دهد که این بازی شامل نقشه Airship ، جدیدترین نقشه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور