تجربه صفحه: آنچه دارندگان وب سایت باید برای سال 2021 بدانند

عکس پروفایل نویسنده

@آرون فراستیآرون

SEO Lead در آژانس بازاریابی دیجیتال در هنگ کنگ. بزرگ با UX ، تجزیه و تحلیل و تبدیل.

تجربه کاربر – س commonال رایج ما صاحبان وب سایت و بازاریابی
مدیران روزانه می پرسند … و چیزی که گوگل در سال 2021 بیشتر گسترش خواهد داد.

بنابراین شما باید در مورد تغییرات بدانید و چگونه می توانید آماده شوید
خود و وب سایتهای خود برای ماندن در برگه خوب Googles؟

در مرحله اول ، مهم است که از وب سایت های خود استفاده کنید Core Web Vital،
که مجموعه ای از معیارهای مربوط به سرعت ، پاسخگویی و ثبات بینایی است. آنها برای کمک به دارندگان سایت (مانند ما) در اندازه گیری تجربه کاربر در وب سایت های ما آماده هستند.

در سال 2021 (به طور خاص ماه مه) Google بیشتر در این زمینه فعالیت خواهد کرد
حیوانات برای ایجاد یک تصویر کلی از کیفیت تجربه کاربر در
صفحه وب. این کار با معرفی یک سیگنال جدید انجام می شود که Core Web Vital ها را با سیگنال های موجود ما برای تجربه صفحه ترکیب می کند.

تجربه صفحه چیست؟

هدف آن اندازه گیری جنبه های درک کاربران از این تجربه است
تعامل با یک صفحه وب و بهینه سازی این عوامل همان چیزی است که تجربه را برای کاربر بهتر می کند ، بنابراین به موفقیت در تجارت آنلاین کمک می کند.

با ترکیبی از Core Web Vital و Googles جستجوی موجود
سیگنال هایی برای تجربه صفحه ما جامع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور