اشکال جدید وثیقه برای متنوع کردن DeFi می رسد

عکس پروفایل نویسنده

تاکنون تنها وثیقه قابل اعتماد در فضای رمزنگاری BTC و ETH است. Stablecoins به یک روند تبدیل شد زیرا می تواند به عنوان وثیقه برای وامها نیز استفاده شود و ترازنامه خدماتی مانند Maker یا Compound را گسترش دهد.

برای گسترش اعتبار در بازار رمزنگاری ، اشکال جدید وثیقه مورد نیاز است.

گام بعدی در DeFi ایجاد اشکال جدید وثیقه و انواع جدید دارایی برای انتقال ریسک به سرمایه گذارانی است که مایل به استفاده از آن هستند.

یک بازار با درآمد ثابت که عملکرد خوبی داشته باشد ، بازار کارآمدتر DeFi را ایجاد می کند ، زیرا مدل سازی و ریسک قیمت آن برای سرمایه گذاران آسان تر خواهد بود.

به عنوان مثال ، در بازارهای سرمایه بدهی سنتی ، منحنی بازده یا اسپرد اعتباری ، یعنی تفاوت بازده بین اوراق قرضه کوتاه مدت و بلند مدت ، به عنوان یک شاخص بسیار قدرتمند از انتظارات سرمایه گذاران از رشد اقتصادی و بازده در آینده استفاده می شود.

در رمزنگاری ، چیزی به عنوان منحنی عملکرد وجود ندارد ، زیرا هنوز هیچ محصول با درآمد ثابت وجود ندارد. اگر برای کسب نرخ بهره به Compound یا Aave بروید و ETH خود را قفل کنید ، بدون اینکه 1 ماه یا یک سال قفل کنید ، همان بازده را خواهید گرفت. هنوز ساختار مدت دار نرخ بهره وجود ندارد.

این بدان معناست که نمی توان بازدهی معیار (مانند خزانه داری 10 ساله در بازارهای سنتی) ایجاد کرد که برای قیمت گذاری ضروری است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور