چگونه داده های کلان می توانند باعث بهبود تحولات در مراقبت های پزشکی شوند

عکس پروفایل نویسنده

@dmytro-spilkaدمیترو اسپیلکا

Dmytro بنیانگذار Solvid و Pridicto است. در هاکرنون ، TechRadar و کارآفرین برجسته است.

در چشم انداز مراقبت های بهداشتی ، ارائه دهندگان و قانون گذاران به طور یکسان با چالش تصمیم گیری برای تصمیم گیری بهتر برای بیماران و به طور کلی صنعت روبرو هستند. از انتخاب بهترین روش های درمانی گرفته تا استفاده از منابع به روشی مسئولانه ، رهبران پزشکی روزانه تصمیماتی را اتخاذ می کنند که می تواند نتایج و هزینه های سلامتی را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد.

با تصمیم گیری های فراوان برای اتخاذ و بسیاری از اطلاعات برای در نظر گرفتن ، جای تعجب نیست که داده های بزرگ و ابزارهای تحلیلی به طور مداوم نقش قابل توجه تری در تصمیم گیری در زمینه مراقبت های بهداشتی دارند.

(تصویر: OptiSol)

همانطور که از نمودار بالا می بینیم ، قرار است نقش داده های کلان در مراقبت های بهداشتی فقط طی سال های آینده افزایش یابد ، و پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تجزیه و تحلیل های بالینی انجام شود.

محققان ، ارائه دهندگان و سیاست گذاران به طور یکسان به مدل های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای کمک به بهبود خدمات مراقبت ، تخصیص منابع و اقدامات بهداشتی پیشگیرانه روی می آورند.

در حالی که صنعت همچنان به دنبال راه هایی برای نوآوری و پالایش کیفیت ابزارهایی است که در اختیار دارد ، تصمیمات داده محور می تواند به زودی به یک صنعت تبدیل شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور