الزامات جدید پلت فرم مدیریت رضایت برای ارائه تبلیغات در منطقه اقتصادی اروپا و بریتانیا

نیاز جدید IAB TCF

در اواخر سال جاری، ما از همه شرکایمان که از محصولات ناشر ما استفاده می‌کنند (Google AdSense، Ad Manager یا AdMob) می‌خواهیم از یک CMP تأیید شده Google استفاده کنند که با TCF یکپارچه می‌شود هنگام ارائه تبلیغات به کاربران در منطقه اقتصادی اروپا یا انگلستان. در هفته‌های آینده، فهرستی از CMP‌های تایید شده Google را که با IAB Europe TCF ادغام شده‌اند و مشخصات TCF را برآورده می‌کنند، در دسترس قرار خواهیم داد، و از شرکای ما می‌خواهیم از یک CMP از آن فهرست استفاده کنند.

تصمیم برای الزام ناشران ما به پذیرش IAB TCF از اعلامیه IAB Europe مبنی بر نهایی شدن TCF V2.2 پیروی می‌کند که از ثبات در تجربه رضایت تبلیغات آنلاین پشتیبانی می‌کند. این تصمیم همچنین ادامه تعهد سال 2020 ما برای حمایت از تلاش‌های صنعت با هدف مدیریت شفافیت و رضایت کاربر از طریق یک چارچوب استاندارد است.

گوگل همیشه حامی استانداردهای صنعت بوده است، زیرا آنها از تجربیات ثابت پشتیبانی می کنند. با حمایت از TCF، هدف ما ترویج یک رویکرد یکپارچه و قابل اعتماد برای کاربران و ناشران در سراسر اکوسیستم گسترده‌تر است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور