کاهش اعتماد باعث کاهش فروش سرور، کاهش فروش ذخیره سازی | دانش مرکز داده

این داستان در اصل در Channel Futures ظاهر شد.

عدم سرمایه گذاری شاهد فروش توزیع کننده سرورهای سازمانی و ذخیره سازی در سه ماهه دوم سقوط کرد. علاوه بر این، رشد درآمد تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.

شرکت اطلاعات بازار فناوری اطلاعات می گوید متن نوشته، که گزارش پیش‌بینی کانال Q3 2023 نشان می دهد که درآمد فروش سرور از رشد بیش از 37 درصدی سال به سال (سالانه) در سه ماهه چهارم 2022 به افزایش کمتر از 4 درصدی در سه ماهه اول سال 2023 کاهش یافته است. سپس درآمد تقریباً 12 کاهش یافت. درصد سال در سه ماهه دوم.

این شرکت گفت که جنگ در اوکراین، هزینه های بالای زندگی و افزایش نرخ بهره که هزینه سرمایه را افزایش می دهد، منجر به کاهش اعتماد تجاری شده است. این نه تنها در اتحادیه اروپا بلکه در چین و ایالات متحده نیز اتفاق می افتد. این امر منجر به تأثیر قابل توجهی بر درآمد توزیع کننده از فروش سرورهای سازمانی و ذخیره سازی شده است.

رشد درآمد توزیع کنندگان از فروش انبارها از کمی بیش از 17 درصد در سه ماهه اول سال جاری به -9.5 درصد در سه ماهه دوم کاهش یافت. هر دوی این ارقام سه ماهه دوم به طور قابل توجهی کمتر از پیش‌بینی‌های Context هستند. حتی در بدبینانه ترین سناریو، رشد سالانه 1.6٪ برای سرورها و 4.5٪ برای ذخیره سازی را پیش بینی کرد.

به دنبال این روند، به نظر می رسد پیش بینی های تاریک Context برای سه ماهه سوم احتمالا دقیق تر باشد.

این پیش‌بینی‌ها رکود بیشتر در فروش را پیش‌بینی می‌کنند که منجر به یک چهارم دیگر کاهش رشد می‌شود. محققان در Context انتظار دارند درآمد سرورها در مقایسه با سال 2022 تقریباً 29٪ کاهش یابد. درآمد حاصل از فروش ذخیره سازی ممکن است نزدیک به 15٪ کمتر باشد. آخرین پیش بینی ها برای رشد درآمد در کل سال در حال حاضر بین -18.4٪ تا -13٪ برای سرورهای سازمانی و بین -5.6٪ و -0.8٪ برای ذخیره سازی است.

تقاضای کسب و کار برای سرورها و فضای ذخیره سازی را بکشید

زمینه گفت که با روشن شدن چشم انداز اقتصادی، “امیدوار است که عملکرد در هر دو بازار تا آغاز سال 2024 شروع به بهبود کند.”

با این حال، عدم قطعیت اقتصاد کلان احتمالاً تا پایان سال بر تقاضای کسب‌وکار برای سرورها و ذخیره‌سازی فشار خواهد آورد. مقایسه های نامطلوب از سال 2022، زمانی که پاکسازی عقب ماندگی ها باعث افزایش درآمدها شد، رشد امسال را نیز دشوار خواهد کرد.

این گزارش اضافه کرد که کمبود اجزای آماده هوش مصنوعی، حتی با عادی شدن عرضه کلی، یکی دیگر از مشکلات بالقوه است. با این حال، چرخه‌های به‌روزرسانی محصول، افزایش برنامه‌های دیجیتالی‌سازی شرکت‌ها و ابتکارات پایداری «می‌توانند سال 2024 مثبت‌تری را رقم بزنند».

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور