همکاری آزورو و چیلیز برای تقویت پذیرش بازارهای پیش‌بینی ورزش Onchain

لیسبون، پرتغال، 9 مه 2024/Chainwire/–آزورو، لایه نقدینگی پیشرو برای پیش‌بینی‌های زنجیره‌ای، و چیلیز، بلاک چین برتر ورزش و سرگرمی در جهان، برای تسریع پذیرش بازارهای پیش‌بینی ورزش زنجیره‌ای با یکدیگر همکاری می‌کنند. این تلاش‌ها به میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا از طریق برنامه‌های پیش‌بینی منصفانه و شفاف، تیم‌ها و ورزشکاران مورد علاقه خود را حمایت و تشویق کنند.

\ Chiliz Chain به دلیل راه‌حل‌های بلاک‌چین خود که مشارکت طرفداران در ورزش را از طریق ویژگی‌هایی مانند توکن‌های طرفداران و پلتفرم‌های تعامل تعاملی تغییر می‌دهد، مشهور است. از طریق سرمایه‌گذاری پرچم‌دار خود Socios.com، این شبکه به طور قابل‌توجهی گسترش یافته است تا از بیش از ۸۰ توکن فن مرتبط با ورزش و ۲ میلیون کاربر اکوسیستم پشتیبانی کند.

\ نشانه‌های هواداران خاص تیم برای بهترین باشگاه‌های فوتبال، از جمله باشگاه بارسلونا، اینترمیلان، یوونتوس، پاری سن ژرمن، منچستر سیتی و بسیاری دیگر، همگی در حال حاضر توسط Chiliz Chain از طریق Socios پشتیبانی می‌شوند. این شبکه از الگوریتم اجماع Proof of Staked Authority (PoSA) استفاده می کند که به توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند، اعتبار سنجی ها، سهامداران و سایر ذینفعان اجازه می دهد تا به طور فعال با زنجیره تعامل داشته باشند. Chiliz Chain برای تقویت برنامه های ورزشی و سرگرمی با تمرکز بر IP نام تجاری و یکپارچگی مورد استفاده پروژه ساخته شده است.

\ برای چیلیز،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور