ارائه‌دهنده اطلاعات رمزنگاری آسیایی، CoinNess، فید زنده انگلیسی را با پیشنهاد API رایگان راه‌اندازی می‌کند.

سئول، کره جنوبی، 7 مه 2024—CoinNess، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان اطلاعات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در آسیا، امروز سرویس انگلیسی خود را با ویژگی Live Feed برای مخاطبان جهانی راه اندازی کرد. سرویس Live Feed CoinNess به‌روزرسانی‌های بلادرنگ را برای سرمایه‌گذاران در صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

\ CoinNess که در سال 2018 تأسیس شد، به سرعت حضور قدرتمندی را ایجاد کرد و پایگاه کاربری گسترده ای با بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر آسیا جمع آوری کرد و فراتر از کره جنوبی گسترش یافت.

\ CoinNess که به دلیل توزیع سریع آخرین به‌روزرسانی‌های ارزهای دیجیتال مشهور است، قصد دارد اخبار فوری را در عرض پنج دقیقه پس از پیشرفت‌های جدید صنعت ارائه کند و از پوشش مداوم و شبانه‌روزی اطمینان حاصل کند. از زمان راه اندازی این پلتفرم، ویژگی Live Feed بیش از 200000 خبر کوتاه برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

\ CoinNess همچنین بزرگترین ارائه دهنده اطلاعات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال برای موسسات در کره جنوبی است. حدود ۴۰ پلتفرم مرتبط با رمزنگاری، API Live Feed CoinNess را در خدمات خود ادغام کرده‌اند. \n

در سال 2023، CoinNess هنگامی که توسط Naver، بزرگترین موتور جستجوی کره جنوبی، به عنوان ارائه‌دهنده انحصاری به‌روزرسانی‌های ارزهای دیجیتال زنده انتخاب شد، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد، زیرا این غول اینترنتی اولین تلاش خود را برای نمایش این نوع محتوا انجام داد. در جدیدترین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور