اتومبیل های خودران و آسیب های شخصی: آیا ویژگی های هوشمند اتومبیل ها را ایمن تر یا خطرناک تر می کند؟

در دهه‌های اخیر، خودروسازان در سرتاسر جهان میلیاردها دلار برای آن هزینه کرده‌اند وسیله نقلیه خودران فن آوری. آنها این کار را انجام می دهند زیرا همه قبول دارند که ماشین های خودران برنامه قاتل بعدی در صنعت خواهند بود. متأسفانه، مسیر رسیدن به آنجا آنطور که آن خودروسازان امیدوار بودند هموار نبوده است.

\ برعکس، تاریخچه کوتاه فناوری خودروهای خودران پر از خرابی‌ها و تصادفات بی‌شماری است. در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، محل آزمایش خودروهای خودران، قبلاً وجود داشته است ده ها تصادف– از جمله حداقل یکی از آن عابر پیاده را به شدت مجروح کرد.

\ با این حال، وسایل نقلیه کاملاً خودمختار تنها نوع فناوری خودران نیستند. همچنین وسایل نقلیه جدید بی شماری در جاده های ایالات متحده با سیستم های پیچیده کمک راننده وجود دارد. این خودروها دارای ویژگی‌های مشابه مدل‌های خودران هستند، با این تفاوت که همیشه به دست راننده روی فرمان نیاز دارند. و این وسایل نقلیه باعث خرابی جاده ها می شوند. در یک بازه 10 ماهه، در واقع خودروسازان 400 تصادف گزارش کرد شامل وسایل نقلیه با سیستم های کمک راننده در حال استفاده است.

\ همه اینها به این معنی است که توسعه فناوری وسایل نقلیه خودران بدون خطر نیست. و در این مرحله، یک سوال جدی مطرح می‌شود که آیا فناوری‌های وسایل نقلیه خودران هوشمند…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور