مراکز داده با صورت‌حساب جدید برق در منطقه دوک انرژی | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت انرژی دوک در جدیدترین اقدام شرکت های آب و برق ایالات متحده برای مقابله با رشد عظیم تقاضای انرژی، راه جدیدی را برای صدور صورت حساب از مراکز داده و کارخانه ها برای برق ایجاد کرده است.

برایان ساووی، مدیر ارشد مالی، گفت: شرکت خدماتی ایالات متحده در اواخر سه ماهه اول پس از اینکه تیم دوک در مقیاس فوق العاده بررسی کرد که چگونه اطمینان حاصل کند که این کاربران سهم عادلانه خود را از بهبود شبکه و سایر هزینه ها به عهده می گیرند، در اواخر سه ماهه اول شروع به ایجاد ساختارهای نرخ برای مشتریان جدید کرد. مصاحبه سه شنبه

ساووی پس از انتشار درآمد سه ماهه اول دوک گفت: «شرکت ها به دنبال مناطقی هستند که ظرفیت وجود داشته باشد، اما نامحدود نیست. “آنها کمبود منبع تغذیه و اهمیت قفل کردن آن را درک می کنند.”

بخش‌هایی از ساختار جدید مشتریان را وادار می‌کند تا برای مقدار معینی از برق در یک دوره زمانی معین، حتی اگر کمتر مصرف کنند، هزینه بپردازند. ساووی گفت که یکی دیگر از مؤلفه های کمک به ساخت و ساز است که در آن مشتری برای ارتقای شبکه مورد نیاز توسعه آنها هزینه می کند.

شرکت های برق با بزرگترین افزایش تقاضا در یک نسل مواجه هستند. در کنار مراکز داده برای اجرای هوش مصنوعی، شبکه ایالات متحده تحت فشار کارخانه های جدید و برق رسانی گسترده از خودروها تا گرمایش خانه قرار گرفته است. این سوال که شرکت‌های برق چگونه باید مراکز داده و بارهای بزرگ دیگر را برای برق شارژ کنند، یکی از موضوعات رایج در این فصل بوده است، و تحلیلگران برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه‌های شرکت جنوبی و شرکت برق آمریکایی فشار می‌آورند.

دوک یکی از بزرگترین تامین کنندگان برق و گاز طبیعی در ایالات متحده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور