بنیاد باهاموت راه اندازی سه پروژه DeFi و برندگان Bahamut Arena را اعلام کرد.

بنیاد برنامه کمک های مالی را برای حمایت از اکوسیستم رو به رشد باهاموت و ترویج گسترش پروژه ها و برنامه های غیرمتمرکز اعلام کرده است. این ابتکار پشتیبانی چند وجهی را برای طیف وسیعی از پروژه‌ها بر اساس دسته‌هایی که عمدتاً در حال چرخش هستند، اما به DeFi، بازی و NFT محدود نمی‌شوند، ارائه می‌کند.

\ بلاک چین باهاموت قبلاً شاهد نتایج موفقیت آمیز برنامه کمک های مالی با آخرین راه اندازی 3 پروژه DeFi – Lolik، Mutuari و SilkSwap بوده است.

\ این پلتفرم ها تمام مراحل صلاحیت را با موفقیت پشت سر گذاشتند و پس از یک فرآیند توسعه گسترده، اکنون در بلاک چین باهاموت فعال هستند. ظهور پروژه های جدید DeFi مطمئناً مقیاس پذیری و سازگاری سکه بومی باهاموت، FTN را افزایش می دهد و قابلیت استفاده و ارتباط آن را گسترش می دهد.

\
موتواری یک پروتکل وام دهی است که برای وام دهی غیرمتمرکز و استقراض دارایی ها به طور مستقیم در باهاموت ساخته شده است. Mutuari به کاربران امکان دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری متنوع از جمله FTN، USTD، USDC، stFTN را می‌دهد و از طریق تمامی کیف‌پول‌های غیر حافظی که از EVM پشتیبانی می‌کنند، از جمله کیف پول Fastex، Metamask و WalletConnect قابل دسترسی است. این پروژه انتخاب شده و با موفقیت کار را تحت عنوان “پروتکل وام” با جایزه 60000 FTN انجام داده است.

\
لولیک پروژه بعدی است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور