وزن انتظارات هوش مصنوعی سنگین است زیرا رونمایی آیفون 16 برای اپل بسیار مهم است

سال 2024 تاکنون سالی چالش برانگیز برای سهام درگیر اپل بوده است، اما آیا عرضه آیفون 16 و ورود قابلیت‌های هوش مصنوعی برای iOS می‌تواند به این غول گوشی‌های هوشمند کمک کند تا جایگاه خود را به عنوان یک رهبر بازار پس بگیرد؟

مشکلات مستند اپل در طول سال در وال استریت رخ داده است و پس از اینکه بارکلیز به دلیل فقدان نوآوری و کاهش فروش در چین کاهش رتبه داد، سهام سه ماهه اول را بیش از 7.5 درصد کاهش داد.

\ “آیفون 15 کم رنگ بوده و ما معتقدیم که آیفون 16 هم باید همینطور باشد.” تیم لانگ، تحلیلگر بارکلیز هشدار داد در یادداشت مشتری در ژانویه.

\ تا حدی به دلیل تنش های ژئوپلیتیکی بین ایالات متحده و چین، اپل به رتبه پنجم در بازار گوشی های هوشمند کشور سقوط کرد. 25 درصد کاهش یافت به 10 میلیون دستگاه رسید و هواوی مدعی 17 درصد سهم بازار در صدر جدول است.

\ این یک داستان مشابه در میان بازارهای جهانی برای اپل است. شرکت کره ای سامسونگ که زمانی از نظر فروش گوشی های هوشمند رهبر بلامنازع بود، در سه ماهه اول 2024 رتبه اول را از نظر حجم فروش در سرتاسر جهان کسب کرد. ارسال 60 میلیون دستگاه، از 48.7 میلیون دستگاه اپل پیشی گرفته است.

\ این نشان می دهد که سال 2024 در حال شکل گیری است تا یک میدان جنگ کلیدی در تعیین آینده اپل باشد و شرکتی که معمولاً در خط مقدم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور