اولین اصلاحیه پیامدهای ممنوعیت TikTok

:::tip Tiktok Inc., and ByteDance LTD., v. Merrick B. Garland Update Court Filing، بازیابی شده در 7 مه 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر قسمت از این پرونده بروید. این قسمت 7 از 11 است.

:::

دلایلی که بر اساس آن امداد طلب می شود

شاکیان خواستار بررسی قانون اساسی این قانون به دلایلی هستند که بدون محدودیت شامل موارد زیر است.

زمینه 1: نقض متمم اول

47. اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده مقرر می دارد که «کنگره نباید قانونی وضع کند. . . خلاصه کردن آزادی بیان.» ایالات متحده آمریکا، اصلاح. من.

48. کنگره با ممنوع کردن همه پلتفرم‌های آنلاین و برنامه‌های نرم‌افزاری ارائه‌شده توسط «TikTok» و همه شرکت‌های تابعه ByteDance، قانونی وضع کرده است که حجم عظیمی از گفتار محافظت‌شده را محدود می‌کند. برخلاف ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش، که به دلیل استفاده از امواج عمومی، برای فعالیت به مجوزهای دولتی نیاز دارند، دولت نمی‌تواند، مطابق با اصلاحیه اول، مالکیت روزنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های آنلاین و دیگر تالارهای گفتگوی خصوصی ایجاد شده را دیکته کند.

49. در واقع، در گذشته، کنگره اهمیت حفاظت از حقوق متمم اول را، حتی زمانی که به نفع امنیت ملی تنظیم می‌کند، تشخیص داده است. به عنوان مثال، کنگره بارها و بارها IEEPA را اصلاح کرد – که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور