هاب کاملاً Onchain شبکه Omnity، سهام بیت کوین و امنیت مشترک را اعلام کرد

\
شبکه Omnity، اولین مرکز دارایی بیت کوین کاملاً زنجیره ای، قصد دارد نقدینگی و امنیت بیت کوین را برای هر زنجیره متصل فراهم کند. هاب قابلیت همکاری بیت کوین، که پس از نصف شدن بیت کوین راه اندازی شد، اولین پروتکلی بود که از قابلیت همکاری Runes با توکن Red Envelope HOPE YOU GET RICH Runes ($RICH) پشتیبانی می کرد.

\ هاب omnichain Omnity بر روی ساخته شده است کامپیوتر اینترنتی (ICP). ICP ها فناوری فیوژن زنجیره ای به Omnity اجازه می‌دهد تا مستقیماً در شبکه بیت‌کوین بخواند و بنویسد، ازدحام و هزینه‌های بالای کاربر را کنار بگذارد.

استانداردهای دارایی NFT معمولی و Runes پتانسیل بیت کوین را به عنوان یک لایه تسویه همه منظوره افزایش داده اند، اما این دارایی ها می توانند شبکه بیت کوین را گلوگاه کنند. Omnity می گوید که این مشکل را بدون به خطر انداختن امنیت یا عدم تمرکز حل کرده است. اکنون دامنه خود را گسترش می دهد تا سهام بیت کوین و امنیت مشترک را در بر بگیرد تا به “مرکز نقدینگی و امنیت اکوسیستم بیت کوین” تبدیل شود.

\ تازگی Omnity در توانایی آن برای دستیابی به تجربه کاربری قابل مقایسه با پل های مبتنی بر اعتماد بدون اتکا به شاهدها یا رله های خارج از زنجیره است. پشته فناوری 100٪ سرتاسر زنجیره ای. هدف Omnity به عنوان قطب نقدینگی و امنیت اکوسیستم بیت کوین، پشتیبانی از خدمات امنیتی اشتراکی بیت کوین برای زنجیره های اجرایی یا لایه 2 (L2s) است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور