برو با جریان CI/CD: استفاده از Heroku Flow با شاخه Gitflow

\ در مقاله قبلی در این مجموعه، ما به این موضوع پرداختیم که چگونه می‌توانیم پیاده‌سازی‌ها را به Heroku با استفاده از Heroku Flow برای CI/CD خودمان کنیم. این راه‌اندازی دو برنامه Heroku برای صحنه‌سازی و تولید داشت اما تنها از یک برنامه استفاده می‌کرد main شاخه. هنگامی که به آن متعهد شدید، برنامه مرحله‌بندی به‌طور خودکار مستقر شد main شعبه، و برنامه تولید به صورت دستی با کلیک کردن روی دکمه “ارتقا به تولید” در خط لوله Heroku مستقر شد.

\ این استراتژی فرض می‌کند که شما در حال انجام «توسعه مبتنی بر تنه» هستید، که در آن به یک واحد متعهد می‌شوید main در مخزن کد خود شعبه کنید.

\ با این حال، برخی از تیم های مهندسی هنوز از یک استراتژی انشعاب به نام Gitflow پیروی می کنند که شامل استفاده از a است dev شعبه و الف main شاخه. شاخه های ویژگی در ادغام می شوند dev شاخه برای استقرار کد به یک محیط مرحله‌بندی و در یک آهنگ منظم، dev شاخه در ادغام شده است main شعبه کنید تا کد را در محیط تولید آزاد کنید.

\ در این مقاله، در نظر خواهیم گرفت که چگونه می‌توانیم Heroku Flow را برای برآورده کردن نیازهای CI/CD خود در هنگام پیروی از استراتژی شاخه‌بندی Gitflow پیکربندی کنیم. ما از خط لوله Heroku خود برای استقرار برنامه خود در محیط استیجینگ خود زمانی که به سمت آن فشار می آوریم استفاده می کنیم dev هنگامی که برنامه ما را به محیط تولید خود فشار می دهیم، آن را منشعب کرده و در محیط تولید خود مستقر کنید main شاخه.

\ آماده هستید تا با جریان حرکت کنید؟

شروع شدن

اگر…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور