تحول مراقبت های بهداشتی: تلاش مندیر برای دسترسی پزشکی مقرون به صرفه با هوش مصنوعی

\ \ هر سال، مردم در سراسر جهان خود را قادر به پوشش هزینه های اولیه پزشکی نمی دانند. در حقیقت، حدود نیمی از بزرگسالان ایالات متحده در حال حاضر در تامین هزینه های مراقبت های بهداشتی مشکل دارند. این به دلیل مسائلی مانند هزینه بالای مراقبت های بیمارستانی و عدم شفافیت قیمت دارو است که منجر به سیستم معیوب می شود که همچنان میلیون ها نفر را کنار گذاشته است.

با این حال، کارشناسان صنعت مانند مندیر به دنبال حل این مسائل هستند. Mandhir به عنوان یک مهندس ارشد ارشد در Elevance Health، در استفاده از داده‌های بیمار برای ایجاد یک سیستم منحصربه‌فرد مبتنی بر هوش مصنوعی که به کاربران کمک می‌کند به خدمات پزشکی شخصی‌شده دسترسی داشته باشند، نقش مهمی داشته است. او همچنین برای ایجاد چشم‌انداز وسیع‌تری از مراقبت از بیمار تلاش کرده است که نه تنها عوامل فیزیکی را در نظر می‌گیرد، بلکه عناصر اجتماعی، رفتاری و روانی را نیز در نظر می‌گیرد.

\ در مورد کار ماندیر و نحوه کار او برای مقرون به صرفه تر کردن هزینه های پزشکی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان بیشتر بدانید.

چالش های فعلی در مراقبت های بهداشتی

بیشتر مشکلات در صنعت مراقبت های بهداشتی آمریکا را می توان در فقدان شفافیت جستجو کرد. تحت سیستم فعلی، بیماران راهی برای اطلاع از هزینه کامل درمان خود تا زمانی که صورتحساب از قبل سررسید نشده باشد، خواه هزینه های بیمارستان، داروهای تجویزی یا پوشش بیمه باشد، ندارند. این امر باعث می شود بیماران در معرض غافلگیری پزشکی قرار گیرند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور