کارگاه رایگان از مشاوران ریسک امنیتی به سازمان ها برای انتخاب ابزارهای امنیتی بهینه OT قدرت می دهد

**فیلادلفیا، پنسیلوانیا، 8 می 2024/CyberNewsWire/–**Security Risk Advisors (SRA) راه اندازی کارگاه انتخاب تشخیص OT/XIoT خود را اعلام می کند، یک پیشنهاد رایگان که برای کمک به سازمان ها در انتخاب مناسب ترین فناوری عملیاتی طراحی شده است. ابزارهای امنیتی OT) و توسعه یافته اینترنت اشیا (XIoT) برای محیط های منحصر به فردشان.

این کارگاه با رهبری مشاوران امنیتی باتجربه OT/XIoT، فرصت ارزشمندی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا بینش هایی را در مورد بهترین راه حل های کلاس و راه حل های جدید به دست آورند و کسانی که نزدیک به نیازهای خاص آنها هستند را شناسایی کنند. اهمیت انتخاب ابزارهای امنیتی OT/XIoT مناسب را نمی توان نادیده گرفت. این ابزارها به عنوان اولین خط کاهش خطر و دفاع در برابر تهدیدات سایبری که فرآیندها و زیرساخت های صنعتی حیاتی را هدف قرار می دهند، عمل می کنند.

\ تصمیم گیری آگاهانه، چه افزودن راه حل جدید یا جایگزینی یک مدیر فعلی، به طور قابل توجهی بر توانایی سازمان برای کاهش تهدیدها و محافظت از دارایی های آن تأثیر می گذارد. در طول مشاوره نیم روزه، شرکت کنندگان عمیقاً به محیط های امنیتی OT/XIoT خود می پردازند، ابزارهای فعلی را بررسی می کنند و زیرساخت های آنها را تجزیه و تحلیل می کنند. کارگاه رایگان منجر به توصیه های شخصی می شود…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور