چگونه نماد سیگما (Σ) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

تعدادی روش مختصر برای درج نماد سیگما وجود دارد (اس) در یک سند Microsoft Word، در مک، یا در دستگاه های iOS و Android.

ما هر روش را در زیر پوشش می دهیم.

نحوه درج نماد سیگما در مایکروسافت ورد

هنگام استفاده از مایکروسافت ورد در رایانه شخصی، روی مکانی در سند خود که می‌خواهید نماد سیگما را در آن وارد کنید، کلیک کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 228.

همچنین می توانید نماد سیگما را در آن بیابید نمادهای پیشرفته کتابخانه در مایکروسافت ورد ابتدا به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی پیدا کنید درج کنید برگه سپس، روی نماد سیگما دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

نماد سیگما را می توانید در کتابخانه Advanced Symbols در Microsoft Word پیدا کنید.

اگر قصد دارید از نماد سیگما چندین بار در یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می توانید گزینه های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “سیگما”) را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد سیگما در مک

یک میانبر صفحه کلید ساده نماد سیگما را در مک ایجاد می کند. نگه دارید گزینه، و به دنبال آن نامه دبلیو این میانبر صفحه کلید در اکثر برنامه ها از جمله صفحات، یادداشت‌ها، Google Docs و Microsoft Word.

رفتن به مک خود ایموجی و نمادها کتابخانه راه آسان دیگری برای درج نماد سیگما است. را فشار دهید کنترل، فرمان، و نوار Space کلیدهای باز کردن نمایشگر شخصیت. “sigma” را جستجو کنید یا به عنوان بخش بروید نمادهای ریاضی. روی نماد سیگما دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و آن را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد سیگما در دستگاه تلفن همراه

قرار دادن نماد سیگما در دستگاه تلفن همراه به همین سادگی است.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. اکنون می‌توانید برنامه‌ای را باز کنید که می‌خواهید علامت سیگما را که دومین حرف از سمت چپ در ردیف دوم است تایپ کنید..

برای تایپ نماد سیگما در دستگاه Android، Gboard، صفحه کلید Google را دانلود کنید. برنامه ای را که می خواهید نماد سیگما را تایپ کنید باز کنید. روی نماد اعداد و نمادها ضربه بزنید. اکنون روی نماد سیگما ضربه بزنید تا در سند یا پیام خود درج شود.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور