چگونه آمریکا با مشاغل مهندسی در شرف تغییر است

تصویر
عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

سیستم کالج در آمریکا خراب است. شهریه کالج در 30 سال گذشته بیش از 1000 درصد افزایش یافته است و بدهی دانشجویان اکنون از 1.4 تریلیون دلار فراتر رفته و برای اولین بار از بدهی کارت اعتباری و اتومبیل فراتر رفته است.

با تحصیلاتی که هزینه آن بسیار زیاد است ، بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی خود را قادر به رقابت با اتوماسیون در بازار کار نمی دانند زیرا با وام های دانشجویی سنگین می شوند.

سیستم کالج اگر بخواهد امکان دسترسی به آموزش چند رشته ای و دانش تخصصی را برای دانشجویان فراهم کند ، به مدل های جدیدی نیاز دارد – این به شما کمک می کند تا شهروندان ما بتوانند در بازارهای جهانی رقابت کنند و در عین حال آزادی مالی خود را بدست آورند که در نهایت منجر به بهبود کیفیت می شود. زندگی برای همه آمریکایی ها!

همانطور که در نظر گرفته شده بود ، کالج دیگر راهی به طبقه متوسط ​​نیست. کالج بیشتر به یک لوکس تبدیل شده است که فقط کسانی می توانند از پس هزینه های تحصیل و تحصیل برآیند که از آن برخوردار باشند.

دانشجویان اگر می خواهند شهروندان توانمندی در اقتصاد جهانی امروز داشته باشند ، به مدل های جدیدی برای آموزش عالی نیاز دارند. اکنون یک فرصت عظیم بازار به دلیل هزینه های بالای تحصیل در دانشگاه ، تغییر الزامات نیروی کار ، تهدید AI و اتوماسیون و پیشرفت با آنلاین وجود دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور