نسخه های صوتی پست های متنی به SEO کمک نمی کنند

جان مولر از گوگل می گوید که افزودن نسخه صوتی یک صفحه وب متنی هیچ سودی ذاتی ندارد.

این موضوع در طی پاتوق جستجوی Google Central SEO که در 12 فوریه ضبط شده است ، مورد بحث قرار می گیرد.

سوال زیر به مولر ارسال شده است:

“آیا افزودن نسخه صوتی محتوای یک صفحه به هر طریقی به جستجو کمک می کند؟ غیر از بهبود آشکار دسترسی. “

افزودن ضبط صوتی همراه به پست کتبی کاری است که ناشران بیشتر از اواخر انجام می دهند.

آیا به آن ناشران در رتبه بندی جستجو کمک می کند؟

آنچه مولر برای گفتن در اینجا آورده است.

جان مولر گوگل در محتوای صوتی + متن

برخلاف عکس و فیلم ، Google با محتوای صوتی کار خاصی نمی کند.

محتوای صوتی توسط Google به طور جداگانه پردازش نمی شود. حداکثر ممکن است به عنوان یک قطعه از محتوای ویدیویی دیده شود که می تواند منجر به یک قطعه ویدیو شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر می گوید ، تا آنجا که می داند ، افزودن ضبط صدا به یک پست نوشتاری به شما کمک نمی کند و به رتبه بندی آسیب نمی رساند.

“تا آنجا که من می دانم ما با نسخه های صوتی محتوا کاری انجام نمی دهیم. ما همچنین چنین موضوعی را تکراری نمی دانیم ، بنابراین این نیست که شما مجبورید از آن اجتناب کنید.

منظور من این است که محتوای تکراری خود چیزی نیست که شما واقعاً باید از آن اجتناب کنید ، اما حتی اگر می خواستید از شرایطی که به طور ناگهانی برای مطالب مختلف با محتوای مختلف رتبه بندی می کنید جلوگیری کنید ، نسخه صوتی چیزی است که تا آنجا که من می دانم ، حتی به طور جداگانه پردازش نمی شود.

حداکثر ممکن است ما آن را به عنوان یک قطعه از محتوای ویدیویی ببینیم و آن را با یک قطعه ویدیویی نیز نشان دهیم. اما ، اساساً ، این امر به رتبه بندی کلی یک صفحه کمک نمی کند یا از آن کم نمی کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در آستانه رفتن به س anotherال دیگری است که یک سئوکار به نام راب یانگ برای درخواست توضیح توضیح می دهد.

او می پرسد: آیا ضبط صدا به شما اضافه نمی کند هر چیزی برای سئو؟

آیا صفحه ای که دارای متن باشد از کیفیت بالاتری برخوردار نیست و صوتی در مقایسه با فقط متن است؟

مولر در مورد پاسخی که در ابتدا ارائه داده قاطعانه باقی می ماند. Google صفحه ای را با کیفیت بالاتر مشاهده نمی کند زیرا دارای چندین نوع محتوا است.

با این حال ، مزایای غیرمستقیمی مانند به اشتراک گذاشتن صفحه در اطراف بیشتر وجود دارد.

“من فکر نمی کنم که ما به آن نگاه کنیم و بگوییم:” آه در اینجا انواع مختلفی از محتوا وجود دارد ، به همین دلیل صفحه بهتری است. “

ممکن است تأثیرات غیرمستقیم وجود داشته باشد ، مانند اینکه اگر کاربران این صفحه را مفیدتر می دانند و آن را بیشتر توصیه می کنند ، این چیزی است که می تواند تأثیرگذار باشد.

اما اینطور نیست که ما به انواع محتوای یک صفحه نگاه کنیم و بگوییم: “آه دو نوع در مقابل پنج نوع وجود دارد ، یکی با پنج نوع بهتر است.”

سرانجام ، مولر افزود که مزایای مرتبط با افزودن تصاویر و / یا فیلم به یک صفحه وب وجود دارد ، زیرا این انواع محتوا می توانند هر یک به طور مستقل رتبه بندی کنند.

هیچ مجموعه جداگانه ای از رتبه بندی جستجو برای محتوای صوتی وجود ندارد.

“من فکر می کنم با فیلم و تصاویر کمی متفاوت است که تصاویر و ویدیوها می توانند به طور مستقل رتبه بندی کنند. مانند جستجوی تصویر و جستجوی ویدئو ، می توانید محتوای مشابهی را در سایر سطوح نیز مشاهده کنید. اما برای صدا ما واقعاً یک جستجوی صوتی جداگانه نداریم که بتواند آن صفحه را نیز رتبه بندی کند.

نزدیک ترین چیزی که می تواند به آنجا بیاید جستجوی پادکست است که ما داریم یا یک مورد پادکست ، اما این واقعاً به نوع محتوای پادکست گره خورده است که در آن شما اطلاعاتی از پادکست دارید و ما می توانیم آن را به این صورت فهرست کنیم. اما فقط داشتن صدا در یک صفحه به خودی خود ، فکر نمی کنم که به طور خودکار چیزی در سیستم های ما تغییر کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

س questionال و پاسخ کامل را در زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=f4z96B0-JYE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور