روند آزمایش نرم افزار برای تماشای 2021

عکس پروفایل نویسنده

@sergeishaikinسرگئی شایکین

من تستر نرم افزار هستم. و من تست بک اند را دوست دارم.

سال 2020 به ما نشان داد که جهان می تواند ناگهان تغییر کند و همه زمینه ها را تحت تأثیر قرار دهد: صنعت کیفیت کیفیت از این قاعده مستثنی نیست. بیایید امروز در مورد روند آزمایش برای سال 2021 صحبت کنیم!

سیستم های امنیتی

امنیت به یک هدف اصلی تبدیل شده است. ما از این نرم افزار زیاد استفاده می کنیم و در برابر حملات سایبری آسیب پذیرتر می شویم ، بنابراین آزمایش دقیق امنیتی در هر مرحله از توسعه در ایجاد یک محصول حیاتی است.

قرنطینه همه چیز را تغییر داده است ، و اکنون ما اطلاعات زیادی در مورد کار ، حساب و معاملات مالی را در رایانه شخصی ذخیره می کنیم. بنابراین ، یک مورد مهم “امنیتی” در هر استراتژی تجاری ظاهر می شود و مشتریان به دنبال متخصصان کیفیت هستند که بتوانند از داده های خود محافظت کنند.

آزمایش برنامه های تلفن همراه

بخش برنامه های تلفن همراه به طور قابل توجهی گسترش یافته است ، بنابراین در QA ، یک چالش جدید است. آنها باید از کیفیت برنامه های تلفن همراه اطمینان حاصل کنند و قابلیت انطباق محصول ، تجربه کاربر و محلی سازی را کنترل کنند. اگر بتوانید در 2 کلیک برنامه جدیدی نصب کنید ، هیچ کس از برنامه قدیمی استفاده نمی کند.

اتوماسیون تست

بازار سریعتر از زمانی که فرصت داریم با آنها آشنا شویم پر از محصول می شود. اکنون صرف وقت برای آزمایش دستی طولانی ، محدود کردن تعداد پروژه های جالب و مشتریان راضی غیرعادی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور