نحوه جیلبریک iOS 14.6

عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

سرانجام ، نسخه iOS دیگر که بیشترین انتظار را برای آن در iOS 14.6 منتشر کرده است. در اینجا ما می خواهیم در مورد فروشگاه های برنامه جایگزین جیلبریک iOS 14.6 موجود صحبت کنیم. شما می توانید از این فروشگاه های برنامه برای دستگاه های آیفون / آیپد و فرار از زندان و غیر فرار از زندان استفاده کنید.

اگر Mac یا Linux دارید می توانید iOS 14.6 را با استفاده از جیلبریک Checkra1n فرار کنید. اما همه آنچه شما نیاز دارید این است که فقط از برخی ویژگی های اضافی ، بازی های تغییر یافته ، مضامین برتر لذت ببرید که نیازی به پیروی از روشهای پیچیده فرار از زندان یا تردید در مورد ضمانت های سیب و موارد دیگر ندارید. آیا می دانید می توانید از بسیاری از این ویژگی ها حتی بدون فرار در زندان آیفون در iOS 14.6 خود لذت ببرید؟ شما می توانید یک AppStore جایگزین برای iPhone خود نصب کنید. این فروشگاه های برنامه جایگزین پر از اصلاحات جیلبریک و غیر فرار از زندان ، بازی ها ، موضوعات و موارد دیگر هستند. بنابراین بیایید در مورد آنها صحبت کنیم ،

فروشگاه های برنامه برای ترفندهای فرار از زندان در iOS 14.6

  1. TaigOne
  2. آتالر

در اینجا من قصد دارم دو فروشگاه فروشگاه برنامه جایگزین موجود برای iOS 14.6 Jailbreak و برنامه های غیر jailbreak را به شما نشان دهم. همه این فروشگاه های برنامه جیلبریک جایگزین برای iOS 14.6 در دسترس هستند. به خصوص ، این فقط فروشگاه های برنامه های جایگزین ، نصب کنندگان repo یا بسته های tweak نیستند. اینها به شما کمک می کند تا بهترین ابزارهای فرار از زندان را برای نسخه های iOS و دستگاه های iPhone / iPad خود پیدا کنید.

فروشگاه برنامه TaigOne

TaigOne می تواند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور