تبدیل تجربه خواندن با BookNote.AI توسط فناوری WebLab

تصور کنید که درگیر یک مکالمه فکری با یک نویسنده هستید، عمیقاً در ایده های اصلی و کاوش در نکات ظریفی که اغلب در خلاصه ها نادیده گرفته می شوند. BookNote.AI این سناریو را به واقعیت تبدیل می کند و به شما این امکان را می دهد که ماهیت یک کتاب را درک کنید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

پیدایش BookNote.AI

در فناوری WebLab، تیم ما از مهندسان متمرکز بر هوش مصنوعی مشتاق به پیش بردن مرزها در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی مکالمه، عوامل هوش مصنوعی، یادگیری تقویتی و NLP تولیدی. فراتر از فعالیت‌های فناوری، بسیاری از ما خوانندگان مشتاقی هستیم که با عشق به کتاب‌هایی که روال روزانه ما را شکل می‌دهند، ریشه دوانده‌ایم.

\ خط مشی “کتاب های نامحدود” شرکت ما که با محبت به عنوان “#کرم های کتاب،” به هر عضو تیم اجازه می دهد تا به طیف گسترده ای از کتاب ها، صرف نظر از ارتباط آنها با کار ما و در دسترس بودن به هر زبانی، دسترسی داشته باشد. این خط مشی به ما کمک کرده است تا کتابخانه ای چشمگیر و متنوع بسازیم که منعکس کننده این باور ما است که دانش نباید مرزی داشته باشد.

\

در میان این فرهنگ مطالعه و نوآوری، ایده برای BookNote.AI تصور شد: چه می شد اگر بتوانیم از تخصص هوش مصنوعی خود برای بهینه سازی فرآیند کشف کتاب استفاده کنیم؟ اگر می‌توانستیم ابزاری ایجاد کنیم که نه تنها به یافتن خواندنی‌های هیجان‌انگیز کمک کند، بلکه بحث‌های عمیق و معنادار درباره آنها را نیز تسهیل کند؟

\ بدین ترتیب،