مهارت های برتر تحلیل داده در سال 2021

عکس پروفایل albertchristopher Hacker Noon

بر اساس گزارشی از International Data Corporation (IDC) ، بازار جهانی داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل تجارت در چند سال اخیر با یک کلیپ سریع در حال گسترش است و از 122 میلیارد دلار درآمد جهانی در سال 2015 به 189 میلیارد دلار در 2019 رسیده است. و رانندگی به سمت 274 میلیارد دلار پیش بینی شده برای سال 2022.

از آنجا که صنایع ، حجم عظیمی از داده ها را بصورت آنلاین ذخیره و ارزیابی می کنند ، به متخصصانی نیاز دارند که بتوانند از مدیریت ، سازماندهی و ارزیابی اطلاعات مراقبت کنند. بسیاری از شرکت ها برای تأمین نیازهای داده های خود ، تحلیل گر داده استخدام می کنند. تحلیل گران داده برای مهارت در موقعیت های خود به مهارت های خاصی نیاز دارند.

برای یک شغل با ارزش به عنوان یک تحلیلگر داده ، تسلط بر مهارت ها ضروری است. این مهارت ها را می توان با ثبت نام در یک گواهینامه علوم داده نیز یاد گرفت. در زیر مهارت های مهم فنی و غیر فنی وجود دارد که به یک فرد کمک می کند تا در سال 2021 استخدام شود:

تجزیه و تحلیل داده های اصلی مهارت های فنی نیاز دارد

یک فرد می تواند مهارت های فنی زیر را با انجام یک گواهینامه کلان داده تسلط یابد:

• زبانهای برنامه نویسی

پایتون – این یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و عمومی است که عمدتا در علم داده استفاده می شود ، همچنین تعداد قابل توجهی از کتابخانه های تخصصی را ارائه می دهد. چند کتابخانه پایتون در زیر لیست شده است:

الف) پوزخند

ب) پانداها

ج) Scikit یاد بگیرید

د) Matplotlib

R