تبلیغات گوگل برای توقف خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت

گوگل به تبلیغ‌کنندگان ایمیل می‌فرستد تا به آنها اطلاع دهد که به‌زودی شروع به توقف خودکار کلمات کلیدی کم‌فعال می‌کند.

با توجه به ایمیل، کلمات کلیدی مثبت در کمپین های تبلیغاتی جستجو در صورتی که در طول یک سال بازدید ایجاد نکرده باشند، کم فعالیت محسوب می شوند.

این تغییر برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای تمرکز روی کلمات کلیدی ارزشمند به‌جای شلوغ کردن حساب‌هایشان با کلمات کلیدی با عملکرد ضعیف طراحی شده است.

ایمیل گوگل برای تبلیغ کنندگان

گوگل در ایمیلی که برای تبلیغ کنندگان ارسال کرده است، می گوید:

“از ژوئن 2024، ما شروع به توقف خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت خواهیم کرد.”

این ایمیل “فعالیت کم” را به عنوان کلمات کلیدی ایجاد شده در بیش از 13 ماه پیش تعریف کرد که در آن زمان هیچ بازدیدی را ثبت نکردند.

منطق پشت تغییر

گوگل دلیل این تغییر را توضیح داد:

ما می‌خواهیم به تبلیغ‌کنندگان کمک کنیم تا حساب‌های خود را ساده کرده و روی کلمات کلیدی که منجر به نتایج می‌شوند تمرکز کنند.»

گزینه ها و توصیه های تبلیغ کننده

می‌توانید کلیدواژه‌های موقتاً متوقف‌شده را لغو مکث کنید، اگرچه Google فقط لغو مکث کلمات کلیدی را توصیه می‌کند که در هفته‌های آینده نمایش‌هایی دریافت می‌کنند.

در صورتی که کلمات کلیدی متوقف نشده در سه ماه آینده به طور خودکار مجدداً متوقف شوند.

در ایمیل گوگل آمده است:

«اگر تصمیم گرفتید که کلمه کلیدی متوقف شده برای کمپین شما ضروری است، می توانید آن را لغو مکث کنید. با این حال، ما قویاً توصیه می‌کنیم که فقط کلمات کلیدی را که فکر می‌کنید در هفته‌های آینده نمایش داده می‌شوند، لغو مکث کنید. اگر کلمات کلیدی متوقف نشده در 3 ماه آینده نمایشی دریافت نکنند، دوباره به طور خودکار متوقف می شوند.

چرا SEJ اهمیت می دهد

با توقف خودکار کلمات کلیدی کم‌فعال، گوگل قصد دارد حساب‌های تبلیغ‌کننده را شلوغ کند و رویکرد متمرکزتری را برای کلمات کلیدی با عملکرد بالا تشویق کند.

با این حال، برخی از تبلیغ‌کنندگان ممکن است به دلایل مختلف، مانند جذب جستجوهای طولانی یا همسویی با اهداف بازاریابی خاص، ارزش حفظ کلمات کلیدی کم‌فعال را پیدا کنند.

این برای تبلیغ کنندگان به چه معناست

این تغییر به این معنی است که تبلیغ‌کنندگان باید استراتژی‌های کلمات کلیدی خود را بررسی و اصلاح کنند.

از آنجایی که Google Ads به طور خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت را متوقف می کند، تبلیغ کنندگان باید در شناسایی و اولویت بندی کلمات کلیدی با عملکرد بالا فعال تر باشند.

این ممکن است شامل بازبینی اهداف کمپین، تنظیم استراتژی‌های مناقصه و اطمینان از به روز بودن و مرتبط بودن فهرست کلمات کلیدی باشد.

از این به‌روزرسانی برای ارزیابی مجدد استراتژی‌های کلیدواژه و در نظر گرفتن کلمات کلیدی جدید و مرتبط با پتانسیل استفاده کنید.


تصویر ویژه: foxanst/Shutterstock